TeddyBakesHer Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det hender jeg sitter å spiller eller driver med andre ting da det plutselig begynner å piipe i kanskje 5 sekunder et par ganger i xboxen, noen som veit hva dette kommer av? Er en smule irriterende:p mest fordi jeg ikke veit hva det er Lenke til kommentar
Triplejack Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Kanskje du har tinitus Lenke til kommentar
TeddyBakesHer Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Kanskje du har tinitus Tinitus? Lenke til kommentar
techtor Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Tinnitus (Fra latin: tinnïtus; masc. klang, klirrende lyd.[1] ) er den medisinske betegnelse for øresus, som er et nevrologisk fenomen knyttet til høresansen, hvor vedkommende som er rammet av symptomet oppfatter en lyd, uten at det foreligger noen ekstern lydkilde. Lyden kan ha forskjellig karakter og intensitet, avhengig av årsaken. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Det hender jeg sitter å spiller eller driver med andre ting da det plutselig begynner å piipe i kanskje 5 sekunder et par ganger i xboxen, noen som veit hva dette kommer av? Er en smule irriterende:p mest fordi jeg ikke veit hva det er Har selv opplevd pip(kun en gang) men etter det slo maskinen seg av og det kom to røde lys(maskinen blir for varm) kommer vel snart tre lys og her men men..... Endret 10. april 2008 av joarn2 Lenke til kommentar
TeddyBakesHer Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Det hender jeg sitter å spiller eller driver med andre ting da det plutselig begynner å piipe i kanskje 5 sekunder et par ganger i xboxen, noen som veit hva dette kommer av? Er en smule irriterende:p mest fordi jeg ikke veit hva det er Har selv opplevd pip(kun en gang) men etter det slo maskinen seg av og det kom to røde lys(maskinen blir for varm) kommer vel snart tre lys og her men men..... Okei, ja kanskje det er et slags varsel om at den er for varm ja... Lenke til kommentar
chairmanofthebored Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Okei, ja kanskje det er et slags varsel om at den er for varm ja... microsoft selger en add-on kjølevifte-dings du kan koble på konsolen hvis du sliter med temperaturen. De regnet vel med at folk har en del junk i stereo-benken sin, og da får man fort problemer med tempen. Min 360 står relativt tett ved siden av en diger forsterker og under en plasma-tv (som virker som en panel-ovn til tider) men likevel har jeg ingen problemer.. Så, har du sjekket at viftene dine går rundt hele tiden? Det kan jo være at viftene stopper opp og at det gjør at alarmen går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå