huldal Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Vurderer og få meg et mobilt bredbånd fra Netcom. Den til 79,- eks. mva. Prøver og finne ut hva hastigheten er; men finner det ikke ut. Og kan jeg dra ned til min lokal expert butikk som forhandler netcom og få mobilt bredband på dagen? (skal ha usb-modem) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hastigheten avhenger av hvor du bor og hvilke sender du har i nærheten. Du kan sjekke hvilken dekning du har om du f.eks har en telefon med Netcom som har 3G/HSDPA. Alternativt så kan du sikkert ringe kundeservice og høre. Lenke til kommentar
huldal Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Har vanlig adsl hjemme. Det mobile breibandet skal kun brukes når jeg er på tur. Men hva er minste hastighet? Og kan man få mobilt breiband på dagen hvis jeg går til en netcom forhandler som expert? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 http://www.dinside.no/php/art.php?id=214300 Regner med Expert selger dette men jeg vet ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå