Wilzon Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 jeg har nettopp kj;pt meg xp 64 bit men etter jeg har lastet ned en grafikk driver og går inn i et spill så fryser hele dataen og jeg må trykke på start knappen.Det ser ut til å vøre et driverproblem, men jeg har prøvd 5-6 drivere. system: Xp 64 bit 4 gig ram 8800 grafikk kort AMD 6400+ prossesor Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Nå har det seg slik dessverre at XP 64bit ikke har fått noe særlig fokus fra verken maskinvare eller programvareprodusenter, og derfor er det også mange dårlige drivere og programmer. Grunnen til dette er at da XP 64bit kom ut krevde det helt nye drivere. Det var veldig mange som ikke så verdien i dette da Vista x86 og x64 ikke var langt unna. Da Vista kom og man måtte lage nye drivere uansett valgte mange å lage feks drivere til både Vista x86 og x64, noe som har ført til at Vista X64 er mer stabilt, og mye mer tilgjengelig enn XP varianten. Når det er sagt skal ikke maskinen din fryse ved spilling med en autentisk nVidia driver. Ergo er det neppe et driverproblem. Oppstår problemet på alle spill, eller kun det ene spillet? Lykke til! Lenke til kommentar
Wilzon Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 alle spill. laster ned en driver, men skjermen blinker ikke svart sann den skal gjøre når du laster ned en driver. har også xp proffesional, har det noe å si? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Har du XP professional på samme partisjon som XP 64bit? En venn av meg hadde forøvrig et veldig liknende problem. Dette ble løst ved formatering... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå