Gamlemor Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hva faen? Dette "problemet" må være noe av det dummeste jeg har sett noensinne? Du sier du er en av apekattene som sitter høyest i treet, alikevel så griner du som en unge når noen ikke gjør som du vil. La meg fortelle deg en hemmelighet: Det finnes ikke noe tre, du er ikke en apekatt, du er faktisk et menneske. Mennesker skal helst være smarte nok til kunne tolke andre mennesker og kommunisere. Er du og de du kjenner mentalt tilbakestående? Det samme gjelder forresten til dere som slår dere på kassen og brøler ut om hva dere hadde gjort. DET FINNES IKKE NOE TRE!!! Vær så snill, selvom dette innlegget bryter reglene, ikke slett begge innleggende. Makan til visdoms ord skal du lete lenge etter! Lenke til kommentar
krissio Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Vel om han fortsetter etter at du på en rolig måte ber han om å gi seg, så får du rett og slett bli med på leken og prøve drite han ut og da, rett og slett bare krokspenn han ellernoe;p Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Høyrest ut som puberteten din har peaka. Oh, and dude: det verkar som du tek deg sjølv alt for høgtideleg. Ingen vil sette seg i respekt for ein som går rundt og anser seg sjølv høgare på rangstigen enn andre. Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hvis jeg var trådstarter ville jeg nok bare tatt hodet hans under armen og gitt ham litt kokos foran alle mens jeg flirte Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det er noen som sier du får den respekten du fortjener. Men egentlig får du den respekten du krever. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå