jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 ja topic sier vel alt jeg lurer på... når jeg kjører wine får jeg bare opp et vindu som ser ut som om det er ca 640*480.. Lenke til kommentar
styx Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 ja topic sier vel alt jeg lurer på... når jeg kjører wine får jeg bare opp et vindu som ser ut som om det er ca 640*480.. Litt vanskelig å finne ut hva som er galt når ikke forteller mer enn det. wine funker utmerket her, og gir meg fullscreen så fort jeg stiller inn programmet til å gjøre det. Hva er det du prøver å wine'e? Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 nei nå funker det ikke i det heletatt her får en koselig liten feilmelding som sierwine: error while loading shared libraries: libntdll.so: cannot open shared object file: No such file or directory ... Lenke til kommentar
styx Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 nei nå funker det ikke i det heletatt her får en koselig liten feilmelding som sierwine: error while loading shared libraries: libntdll.so: cannot open shared object file: No such file or directory... Igjen, ikke nok info... Det kan virke som om du har avinstallert en pakke som kreves av wine, men når libntdll.so installeres av wine selv (ihvertfall på mitt system) kan det virke som om pakken du har installert er ødelagt. Prøvd å reinstallere wine..? Hvilken distro, btw? Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 jeg jeg har prøvd å reinstallere wine mange ganger og jeg kjører red hat 8.0. Noe mer dere trenger å vite? Lenke til kommentar
Kaare Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 "Desktop" = "640x480" Tipper du har den i config. sett den til f.eks "1024x769" Men uansett så skal du få fullscreen når du setter spillet til det. Lenke til kommentar
termos Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Du kan også trikse litt, ved å zoome med xfree. Ctrl + Alt + -/+ Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg prøver å wine diablo 2, og så vidt jeg vet har det ingen instillinger som lar meg sette det til fullscreen(?). Det trikset med å zoome har jeg også lest om men må man ikke ha numpad for at det skal virke? Jeg har bare en bærbar uten numpad på Å sette desktop = 1024x768 virket heller ikke, den reagerte ikke i det hele tatt. Flere forslag mottas med takk. Mvh Ruben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå