Paul70 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Er nybegynner når det gjelder videoredigering,så dere få ha meg unnskyldt Jeg har tatt noen stillbilder med videokamera,som er lagret på SD kortet. Jeg forstår ikke hvordan jeg skal få de overført til min MacBook Pro. Det jeg filmer har jeg ingen problemer med å overføre via firewire. iMovie gjenkjenner dette med en gang. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Prøv USB-kabel til stillbilder. Lenke til kommentar
Paul70 Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Prøv USB-kabel til stillbilder. Jeg prøvde med USB kabelen som fulgte med videokamera. Men maskinen min kunne ikke finne videokamera. Det fulgte med CD sammen med videokameraet, men det er kun til Windows XP osv, men jeg bruker Mac OS X..... Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Skal ikke trenge sofrware for å laste ned stillbilder. Skal fungere som en minnepenn. Koble til usb-kabelen, vri over hjulet bak på kamera til stillbildevising elle pc(husker ikke helt hvordan det var), så var det bare å skru på kameraet. Mulig det er noe helt spesiellt med MAC? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå