Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kan snus gi hjerteproblemer?

Timeo

Anbefalte innlegg

Merker det av og til hvis jeg har sittet litt for mange timer fremfor dataen, enten med spill eller på diskusjonsforum at hjertet begynner å klage, nesten som en liten knipetang som sitter seg rundt hjertet og kniper forsiktig til. Og disse gangene har jeg også merket at jeg har sittet i timesvis nesten non-stop med snus under lippen. Og har merket at følelsen i hjertet forsvinner hvis jeg tar en liten pause med snusingen. Drikker også veldig mye cola når jeg sitter med dataen og pga energiløshet blir jeg sittende veldig mye i ro. Så hva er det som er grunnen til at hjertet klager? Snusen, colaen eller å sitte mye i ro?

Endret av Bellicus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, virker som det er snusen, kjenner det akkurat nå, og dersom jeg tar ut snusen forsvinner denne følelsen nesten umiddelbart. Men er det mulig at hjertet plutselig bare stopper fordi man snuser for mye? :ermm:

Nei, det har aldri forekommet så lenge snus har eksistert. Det finnes faktisk ingen dødsfall direkte knyttet til snusing.

Lenke til kommentar
eg har vel snust' i vel et år no fast. men bare porsjon og eg merker ingenting av de hjertesymtomene. kan det vær fordi porsjonsnus er "millere" på en måte en løs?

Jeg snuser også kun porsjon, og jeg kjenner meg godt igjen i symptomene det snakkes om her. Men det kan vel kanskje ha noe å si at jeg har vært med et par år lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...