Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Audi A4 B5 (97 mod) 1.8TQ - Styling eller ikke!

Anbefalte innlegg

Heisann.

Har vurdert lenge å fått satt på styling på min Audi A4. Jeg legger til et bilde under her av bilen min slik at dere kan se hva som kanskje er potensielt av styling å putte på den;

Om ønsket kan jeg laste opp flere bilder for å gi en bedre view for potensiell styling(kits?). Gi meg link eller navn på den beste/kuleste/råeste stylingen du vet om som passer akkurat min type bil.

På forhånd takk!

Håper på gode svar! :)

post-34589-1207764014_thumb.jpg

post-34589-1207764648_thumb.jpg

Endret av Miracle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke tenkt å ha noe harry-crazy-styled Audi med masse blingbling, men heller noe diskre og pent. S4 stylinga er da slettes ikke harry spør du meg. Tenkte mer på grill, frontfanger, skjørt og bakfanger, etterhvert nye 18" eller 19" felg til sommern. Får se som sagt.. ^^

Lenke til kommentar

Har ikke bestemt meg for noenting ennå. Vil bare få ideer og tenke ut ting først. Se på ting som jeg kunne likt å hatt på. Vet om at S4 stylingen er veldig oppbrukt, derfor jeg spør folk om råd og tips. US front ja, liker det du sier. Skal se på saken. Må nesten finne den best-look løsningen som mulig, da jeg liker å ha en good looking bil. =)

Lenke til kommentar
Her er litt inspirasjon.

Syns bare at grillen skal ha ringer. Den 2 første har jo RS4 bredding også da.

Jævlig god inspirasjon. Har faktisk sett det bilde med den sølve før.. Du har ikke tilfeldigvis peiling på hva som står på og hva som må til for å få den looken? :) Er litt copycat når det gjelder såpass fine biler etc. Men ja, tell me about it om du vet. :) Elsker stilen.

Lenke til kommentar

Kan være enig i at S4-frontfanger KANSKJE begynner å bli vanlig, men er ikke enig i at den er såpass utbredt at den er oppbrukt..

Personlig syns jeg du skal gå for S4, men gå for hele S4-looken, ikke bare frontfanger. Det er det ikke mange som gjør, og du får en flott bil som skiller seg ut.

Felg og senk er dog det første jeg ville gjort.

For å få looket til den sølv, kjøper du et RS4-breddekit hos f.eks Quality Autoimport, breie felger, senkesett og faceliftlykter. :) Personlig liker jeg den svarte i midten, da trenger du luftfjæring isteden for senkesett. :)

Lenke til kommentar

Tror full S4-look ville spart meg for masse penger i bunn og grunn, isteden for å bruke flere 10 tusener på å bredde, lakke og diverse ting. Enten blir det S4 look eller så selger jeg bilen til høsten på grunn av skolegang. :)

Bra stoff det du skriver Marvil. ^^

Lenke til kommentar
Tror full S4-look ville spart meg for masse penger i bunn og grunn, isteden for å bruke flere 10 tusener på å bredde, lakke og diverse ting. Enten blir det S4 look eller så selger jeg bilen til høsten på grunn av skolegang. :)

Bra stoff det du skriver Marvil. ^^

Drit i bredding og sånt.

Det blir så JÆVLIG dyrt skal du få det skikkelig fett at det er nesten ikke morsomt engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...