Tå. Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Har mobilt kontor fra telenor via en sånn USB dings. I begynnelsen hadde jeg problem med at selve tilkoblingen sluttet å funke og jeg måtte koble fra og koble til for å igjen koble opp til nett. Dette skjedde uansett hvor jeg var og selv om signalet var bra og stabilt. Helt av seg selv så sluttet dette problemet å dukke opp over en lengre periode, for så å dukke opp igjen i går. Eneste feilmelding jeg får er at det er en IP adresse konflikt, mottar IP adresse automatisk så jeg forstår ganske enkelt ikke hvorfor denne meldingen dukker opp. Ingen anelse om det er der problemet ligger heller. Er uansett fryktelig irriterende å sitte å surfe bare for å finne ut at jeg må koble meg opp igjen bare sånn helt uten videre :/ Noen ide om hva som kan være galt? Lenke til kommentar
WitNo Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Sent svar, men ... Hadde et linende problem og fikk vite av Telenor at Mobilt kontor måtte legges inn som "Trusted" i Norton firewall. Funka for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå