Roger72 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Har i dag 3 fjernkontroller(tv, parabol og HDD/DVD) Når mine foreldre/svigers er på besøk blir det bare rot. Er derfor på jakt etter en ENKEL fjernkontroll, der de kan skru av/på tv'en, og stille kanalene/volum på tuneren med den samme. Må vel da ha en enkel med "learn" funksjon. (IKKE de store til Logitec etc.)De er gode, men ikke til dette formålet. Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Ingen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
tahe Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Har akkurat samme problem. Har besteforeldre som nærmer seg 90. Den gamle Radionetten har nå streiket og jeg har prøvd å finne nytt utstyr som er lett å bruke til det de trenger. Ikke lett. Så nå har jeg funnet TV og receiver og koblet opp som er blant de enklere men ikke lett nok. Sammen med gammel video-spiller og en DVD har de endt opp med den vanlige stabelen med fjernkontroller og syns selv en fjernkontroll er for mye med alle knappene til tilfeldige rare funksjoner. Det verste er når en eller annen knapp blir trykket og TV eller receiver plutselig befinner seg i en rar funksjon som det ikke er lett å komme ut av. Jeg trenger aller helst en fjernkontroll med få knapper, gjerne store der hver kan programmeres og få egen etikett (tapes over med hjememskrevet lapp). Det beste hadde vært makro-støtte slik at jeg kan lage en NRK1-knapp, en TV2-knapp, en P1-knapp og en "Spill CD" knapp pluss volum. Absolutt alt annet er bare i veien. Har du funnet noe siden April? Lenke til kommentar
ernyland Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har lett etter det samme selv, snublet over denne leverandøren av gadgets, http://www.enklereliv.no/products.aspx?search=fjernkontroll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå