Infums1 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hei! Er du den jeg søker? Jeg trenger en webmaster som kan lage et kult design og en hjemmeside med tilgang til login og egen brukerprofil samt en forum seksjon. Dette er for et Norsk Gaming-Community, så siden skal jo da selvfølgelig være på norsk=) Navn har jeg ikke lyst til å røpe enda. Jeg kan bare fortelle at dette skal bli bra! Er du den jeg søker? legg meg til på msn eller send en mail: [email protected] Jeg kunne tenkt meg et design i denne duren: http://bl4ck3vil.bl.funpic.de/Demos/Demo6/ Mvh Chris Moen og resten av Crewet ved siden av meg Lenke til kommentar
Major Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 for å si det sånn, dumå betale noen K for at noen skal gjør det for deg. og jeg tror ikke det kommer til og bli billig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det blir nok veldig bra - garantert... Lenke til kommentar
Infums1 Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Vel, jeg hadde jo tenkt til å få det gjort så billig som mulig hvis ikke gratis. Er sikkert noen der ute som kunne tenkt seg å være en del av et gaming community, den som er den jeg søker vil jo få godene som en webmaster på denne siden da og vil jo selvsagt ha masse cred av resten av crewet og ikke minst brukerene som beundrer hans/hennes arbeid. P.S. Skaflem, ja, dette skal bli BRA! Believe in me and you shall see Mvh Chris Moen Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Du kan jo fortelle hvorfor akkurat dette communitiet skal bli så bra, hvis du i det hele tatt håper på at noen skal gjøre det gratis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg tror deg, jeg. Men hvilken goder vil en eventuell webmaster ha ? Og ingen ting er gratis her i livet, Infums1, ihvertfall ikke webutvikling av en viss kvalitet. Believe in me and you shall see. Lenke til kommentar
Infums1 Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Vel, jeg har god erfaring med hva brukere ønsker i community, jeg har vært med litt overalt og jeg har vært med på å gjøre feilene og jeg lærer av de. De andre i crewet jeg har med meg er også store entustiaster og har erfaringen selv. Dette kommer jo til å bli et community spesielt for Counter Strike, og i crewet har jeg allerede noen som har lang erfaring med spillet osv osv. Og håndteringen av websiden blir det jeg som står for, men kodingen og design har jeg ikke peiling på, så der trenger jeg hjelpen. Goder kan jeg jo ikke si for sikkert enda hva det blir, men jeg vet jo med erfaring at goder kommer alltid og til en viss grad. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Er ikke det der en template for CMSet Webspell? Isafall trenger du bare en som kan sette det opp. Men tror nok ikke du far gjort det gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå