Gå til innhold

Hvilken av disse PSU'ene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den 1200 wattern er produsert for Chieftec av Sirtec, som har et tildels frynsete rykte. Chieftec har bedre strømforsyninger, bl.a Turbo-serien.

Toughpower 750W og TX750 kommer fra samme produsent, CWT, som er mer velrenommert. (De lager bl.a Turbo-serien til Chieftec også).

Lenke til kommentar
750W burde da være mye mer enn nok.

Er det god kvalitet så kan jeg ikke skjønne at du ikke skal kunne gå ned til 600W uten det minste problem.

Jeg har bare hørt at den 3870x2 trekker 300w ved maks load, så jeg som skal ha den i crossfire bruker den jo 600w bare på GPU ved full last!

Lenke til kommentar
750W burde da være mye mer enn nok.

Er det god kvalitet så kan jeg ikke skjønne at du ikke skal kunne gå ned til 600W uten det minste problem.

Jeg har bare hørt at den 3870x2 trekker 300w ved maks load, så jeg som skal ha den i crossfire bruker den jo 600w bare på GPU ved full last!

Min feil, jeg blingsa og la ikke merke til at det var x2 du snakka om ... da er nok 750 alt for lite ja, legg den ene 300w'en til de 600 jeg tenkte på så kommer du til 900 som fort gir deg 1000w som flere andre har nevnt. Beklager så mye :)

Edit: Retter meg selv igjen.

Litt sjekker sier at når det oppgis 300W for 3870x2 så er det for et komplett system, ikke for skjermkortet alene. Og når CPU bruker nærmere 100W alene ....

Så 750 burde holde likevel.

Endret av Chrichton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...