granny Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Er forskjell på å skambanke ungene sine og å ha rett dose disiplin da Det er jeg enig med deg i, men det var faktisk ikke det du sa i innlegget ditt! "Hadde disse fått nok juling hjemme..." det tolker jeg som fysisk vold og ikke disiplin. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Joda...ordla meg kanskje litt feil og litt hardt der-- Lenke til kommentar
granny Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Litt god gammeldags læring av forskjell på mitt og ditt og rett og galt hadde helt klart vært på sin plass, men hvordan skal ungene kunne lære det når foreldrene knapt har tid til dem og heller kjøper seg fri fra dem? Ikke rart det blir mange skakkjørte og frustrerte ungommer som stadig må prøve ut nye ting for å se om det i det hele tatt settes grenser for dem. Lærer unger i tidlig alder at det er visse normer og grenser som gjelder så blir de tryggere på seg selv og på samfunnet ellers. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Feite hurpa i rosa tights kan brenne. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Feite hurpa i rosa tights kan brenne.De kan alle brenne for den saks skyld. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Feite hurpa i rosa tights kan brenne.De kan alle brenne for den saks skyld. Istemmes! Inklusive Sylvia Brustad og sosialistisk ansvarsfraskrivelse generelt! Endret 14. april 2008 av trn100 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Minner meg om den teite Brustad-bua. Koko... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det er ikke rart disse ungdommene blir så hardt straffet som dem blir. Hvorfor? Jo, nettopp fordi denne typen kriminalitet nærmer seg å bli en trend. Og denna saken har vært såpass mye i media at andre ungdommer vil gjøre det samme. Det er derfor det er viktig for rettsystemet å sende ut et signal om at det ikke er verdt det. Disse ungdommene vil påvirke andre, man kan gjerne kalle dem trendsettere, noe som er veldig uheldig for dem. Dem første ut vil alltis straffes hardt for å skremme dem eventuelle neste Da har det skjedd igjen ja http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=514594 Som sagt, dette blir trend. Skal dem gå like hardt ut mot disse? Dem bør, men er sikker på at disse ikke blir stilt til retten som voksne Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Unnskyld meg, men Denne videoen ble lagt ut på YouTube, og ble også vist i både norske nettaviser og TV. Disse jentene risikerer livstid for kidnapping og mishandling. Snakker vi idioti? Lenke til kommentar
flammekaster Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Folk har nå blitt banket opp til alle tider; bare at nå filmes det og legges ut på YouTube. Synes det var litt interessant å se på jeg, men jeg håper jo ikke at det fører til at folk blir gladere i å banke opp andre folk, fordi det blir så mye gøyere når de filmer det... Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Det blir jo som å banke opp noen, for så og melde seg selv til politiet. Håper disse voldelige ungdommene, som tydeligvis har sunket veldig dypt får sin straff! Fysj! Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Der hvor jeg jobber i Oslo har vi to personheiser og 4-5 vareheiser. I personheisene hadde vi et klistremerke som forklarte hva som skulle gjøres om heisen plutselig stoppet. Med telefonnummer og beskrivelser av hva som kunne/ville skje om noe sånt hendte. Selvsagt fikk ikke dette stå i fred! Noen hjerneløse idioter brukte all sin frustrasjon i heisen på å skrape disse meldingene av veggen... Vaktmesteren i bygget satte opp nye informasjonsskilt etterhvert som de ble skrapet ned av disse fantastiske individene. Nyttet selvsagt ikke.... Amøbehjernene fortsatte sin virksomhet... Det ble satt opp en tykk plexiglassplate over skiltet etter en stund og det holdt lenge, men nå har disse grønnsakene hatt med seg verktøy som kan stikkes under plexiglassplaten for å kunne krølle selve skiltet? Nå håper jeg bare at jeg treffer en av disse udugelige idiotene og kan ta de på fersk gjerning for å få en fornuftig forklaring på hvorfor snilehjernen ikke fungerer som den skal. Gleder meg nesten til å høre "Jammen det er Pappa's feil"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå