IcedInsanity Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Så denne artikkelen på VG... En jentejeng som banker en annen jente for å legge filmen utpå youtube for å opnå berømmelse. Dette er jo helt sykt. Videoen Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Sjukt ja, Glad eg ikkje er avhengig av sider som myspace og youtube:P Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Faen folk er dumme. Burde bli stengt inn! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Glad eg ikke var der,for da hadde nok dem andre jentene fått bank! Lenke til kommentar
Grand Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Fytti helvette, da er det noe feil i hodet dems. Sier litt om hvor vikitg det er å ha status i dag blandt fjortiser. Edit: håper det går bra jenta, og de såkalte "vennienne" får stor problemer ... Endret 9. april 2008 av Sno Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Glad eg ikke var der,for da hadde nok dem andre jentene fått bank! Fy faen er helt sjokkert. Blir rett og slett drit forbanna når jeg så dette. Enig med deg foresten! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Ja,er tragiskt å se på Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Dette skjer også i Norge. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=192775 Slike hendelser bør bli slått veldig hardt ned på. Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) sjuke hore fan!!! Fekk lyst til å dra til ho så hardt at ho flaug bort i veggen!! Endret 9. april 2008 av medlem-141789 Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 hadde sikkert greie foreldre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Synast dei eigentleg bør få samme straff som ein vaksen vil få. Sidan dei er under 15, så er det foreldra som må ta ansvaret og eg trur det vil hjelpe på sidan om foreldra vert straffa for det ongane deira gjer så må dei nesten ta ansvar for at ongane deira ikkje gjer slike ting. Eg veit det høyrest litt usannsynlig ut, og eg trur det er usannsynlig at det noka gong kjem gjennom, men kva ellers skal ein gjere? Sitja å sjå på? Endret 9. april 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Disse er jo så dumme at det tyter ut av øra på dem. Skjønner de ikke at de vil bli tatt dersom de legger videoen ut på youtube? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Faen folk er dumme. Burde bli stengt inn! Det var jo det som var problemet . På en seriøs side så kan jeg ikke si jeg er overrasket, men forskrekket. Hadde det vært meg, så hadde jeg slått når hu sto der og måpa som en og annen tulling. Selvom hun kom dårlig ut av det i første omgang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12341842 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg er sjokkert. Men nå skal det jo sies at det meste av ting som er ekstremt her sitt opphav i USA Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Jeg er sjokkert. Men nå skal det jo sies at det meste av ting som er ekstremt her sitt opphav i USA Ja fordi dette er noe som aldri kunne ha skjedd i uskyldige lille Norge http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=192775 Noe av det samme som kalles for happy slapping er også sterkt utbrett i England. Endret 9. april 2008 av Myagos Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Så ikke så "happy" ut Lenke til kommentar
bøllefrøet Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg fikk så sinnsykt hakeslepp når jeg så det der. Jeg blir ordentlig kvalm. Man kan trøste seg litt med at det ikke skjer altfor ofte, siden det fortsatt blir stor sak hver gang det skjer. Sukk. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Blir forbanna når eg ser sånt Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Happy slapping er et kallenavn på en uting som er utbrett i England. Dvs; ungdomsgjenger finner tilfeldige ofre og mørbanker dem mens de filmer så legger de det ut på internet. Syke greier. Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Synast dei eigentleg bør få samme straff som ein vaksen vil få. Sidan dei er under 15, så er det foreldra som må ta ansvaret og eg trur det vil hjelpe på sidan om foreldra vert straffa for det ongane deira gjer så må dei nesten ta ansvar for at ongane deira ikkje gjer slike ting. Eg veit det høyrest litt usannsynlig ut, og eg trur det er usannsynlig at det noka gong kjem gjennom, men kva ellers skal ein gjere? Sitja å sjå på? Ta ansvar for at ungene deres ikke gjør slike ting? Ærlig talt. Så hvis en mor og far gjør det beste dem kan, prøver å oppdra ungen så godt som mulig, forteller ha som er forskjellen på riktig og galt osv. Men allikevel blir Jonas 15 arrestert for drap, men mener du ærlig talt at foreldrene skal holdes ansvarlig for det? Man blir til en viss grad ansvarlig, dvs. man er ansvarlig for erstatning. La oss si at ungen din knuser et vindu, det må mor eller far betale for osv. But that's as far as it goes. Hva slags annen straff mener du at de skal få? Bli tiltalt som medskyldige til drap? Eller for drapet kanskje? Nei, det holder ikke. Det er en grense på hvor mye skyld man skal legge over på foreldrene. Jeg vil ikke akkurat kalle det å "sitte og se på", tror du ærlig talt at det er det foreldre pleier å gjøre? Det blir noe helt annet hvis foreldrene vet om det, men velger å beskytte ungene sine. Da snakker jeg om å avgi falske alibi, begå mened ol, da er jeg enig i at dem burde straffes. Det er helt klart at jentene fortjener en straff, men blir de dømt som voksene blir jo denne straffen latterlig høy. Jeg er kanskje litt på bærtur, men jeg tipper at straffen kan blir 10-15 (eller mer for den saks skyld) hvis de blir funnet skyldige. Jeg håper en litt mildere straff enn det, men det er jo USA det er snakk om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå