Gå til innhold

Hva er det som skjer med ungdommene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fytti helvette, da er det noe feil i hodet dems.

Sier litt om hvor vikitg det er å ha status i dag blandt fjortiser.

Edit: håper det går bra jenta, og de såkalte "vennienne" får stor problemer ...

Endret av Sno
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

sjuke hore fan!!!

Fekk lyst til å dra til ho så hardt at ho flaug bort i veggen!!

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Synast dei eigentleg bør få samme straff som ein vaksen vil få. Sidan dei er under 15, så er det foreldra som må ta ansvaret og eg trur det vil hjelpe på sidan om foreldra vert straffa for det ongane deira gjer så må dei nesten ta ansvar for at ongane deira ikkje gjer slike ting.

Eg veit det høyrest litt usannsynlig ut, og eg trur det er usannsynlig at det noka gong kjem gjennom, men kva ellers skal ein gjere? Sitja å sjå på?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Faen folk er dumme. Burde bli stengt inn!

Det var jo det som var problemet :wee: .

På en seriøs side så kan jeg ikke si jeg er overrasket, men forskrekket.

Hadde det vært meg, så hadde jeg slått når hu sto der og måpa som en og annen tulling. Selvom hun kom dårlig ut av det i første omgang.

Lenke til kommentar
Synast dei eigentleg bør få samme straff som ein vaksen vil få. Sidan dei er under 15, så er det foreldra som må ta ansvaret og eg trur det vil hjelpe på sidan om foreldra vert straffa for det ongane deira gjer så må dei nesten ta ansvar for at ongane deira ikkje gjer slike ting.

Eg veit det høyrest litt usannsynlig ut, og eg trur det er usannsynlig at det noka gong kjem gjennom, men kva ellers skal ein gjere? Sitja å sjå på?

Ta ansvar for at ungene deres ikke gjør slike ting? Ærlig talt. Så hvis en mor og far gjør det beste dem kan, prøver å oppdra ungen så godt som mulig, forteller ha som er forskjellen på riktig og galt osv. Men allikevel blir Jonas 15 arrestert for drap, men mener du ærlig talt at foreldrene skal holdes ansvarlig for det?

Man blir til en viss grad ansvarlig, dvs. man er ansvarlig for erstatning. La oss si at ungen din knuser et vindu, det må mor eller far betale for osv. But that's as far as it goes. Hva slags annen straff mener du at de skal få? Bli tiltalt som medskyldige til drap? Eller for drapet kanskje? Nei, det holder ikke. Det er en grense på hvor mye skyld man skal legge over på foreldrene.

Jeg vil ikke akkurat kalle det å "sitte og se på", tror du ærlig talt at det er det foreldre pleier å gjøre? Det blir noe helt annet hvis foreldrene vet om det, men velger å beskytte ungene sine. Da snakker jeg om å avgi falske alibi, begå mened ol, da er jeg enig i at dem burde straffes.

Det er helt klart at jentene fortjener en straff, men blir de dømt som voksene blir jo denne straffen latterlig høy.

Jeg er kanskje litt på bærtur, men jeg tipper at straffen kan blir 10-15 (eller mer for den saks skyld) hvis de blir funnet skyldige. Jeg håper en litt mildere straff enn det, men det er jo USA det er snakk om. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...