srbz Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg driver og hjelper en kamerat med å installere windows og drivere etter oppstartsproblemer som vi omsider fant ut av, og nå er alt på stell med unntak av lyden. Det er snakk om en laptop med integrert lydkort, nærmere bestemt en Toshiba Satellite Pro SPM30/PSM35E. Jeg har ingen drivercd her, men jeg fant massevis av drivere på denne siden, men dessverre virket ikke lydkortdriveren. Jeg lurer på om det er noen som vet hvor jeg får tak i riktig driver (jeg vet ikke engang hvilket lydkort det er snakk om) eller hvordan jeg får den jeg lastet ned til å fungere. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Fortell først hvilken versjon av Windows han kjører. XP/Vista? 32bit eller 64bit? Hvilken servicepack? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Beklager sent svar. Det er XP Pro 32 bit med SP2. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hadde lignende problem med pcen etter den var på reparasjon, bare med et skjermkort da. De hadde ikke sendt med noen driver cd. Det var umulig å finne i Windows, så jeg måtte krype lytt rundt i kabinettet for å finne riktig modell. (det var klistret på en lapp oppå skjermkortet. ) Se om du finner noe modell nummer på lydkortet. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Dette er riktig driver til modellen du har oppgitt: Satellite Pro (M-Series) PSM35E, Sound driver, Windows XP: http://support.toshiba-tro.de/tools/Satell...p-614013835.zip Hvis du ikke får disse til å virke, er det du som gjør noe galt under/før installasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå