Gå til innhold

Shure E500PTC Til i Audio 7

cosw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Når du bruker noe så tragisk som en mobiltelefon som lydkilde så er det forsåvidt samme hva du hører på med, over en viss prisklasse klarer ikke spilleren levere uansett

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Står at N95 kan sammenliknes med en god mp3 spiller, hvilken spiller er best da?

Finnes internettsider der det står at romvesener er blandt oss, og at flk har CIA brikekr i hodet. Betyr ikke at det har noe med virkeligheten å gjøre. Når dt gjelde rnorske sider og anmeldelser kan du si deg ganske sikekr på at det er langt fra sannheten.

Lenke til kommentar
Står at N95 kan sammenliknes med en god mp3 spiller, hvilken spiller er best da?

Finnes internettsider der det står at romvesener er blandt oss, og at flk har CIA brikekr i hodet. Betyr ikke at det har noe med virkeligheten å gjøre. Når dt gjelde rnorske sider og anmeldelser kan du si deg ganske sikekr på at det er langt fra sannheten.

Når man først er inne på dt770, 80ohmsversjonen drives greit på et ikke-onboard lydkort?

Ser at head-fi krangler om det samme, skjønt de har for vane å sammenligne effekten i et lydkort med effekten i en run of the mill mp3spiller, noe som etter lydnivået på HD555'en min å dømme blir ganske så feil.

Frøvrig et utmerket headset til akustisk/klassisk. Rock og hiphop not so much.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg cowon i audio 7 dag :) så nå venter jeg på nye plugger :D

Hører greit forskjell på flac og mp3 med koss sportapro, blir moro å se hvordan det blir med shure E500 PTH.

Hvordan er det med ogg (tror det var det det heter) Er det bedre enn flac?

Lenke til kommentar
Kjøpte meg cowon i audio 7 dag :) så nå venter jeg på nye plugger :D

Hører greit forskjell på flac og mp3 med koss sportapro, blir moro å se hvordan det blir med shure E500 PTH.

Hvordan er det med ogg (tror det var det det heter) Er det bedre enn flac?

Kva kvalitet er det på mp3-filene då?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...