prozit Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Har en Keeway scooter og den stopper på 45 km/t. Har sett inne i svanehalsen på potta men der er det ikke noe. Er det noen som har tips om hvor plomba kan ligge da? Har hørt at den kan ligge i variatoren men jeg er ikke helt sikker? Jeg takker for alle svar Niclas. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det er nok ring i variatoren eller tenningssperre. Med meg er det sperre i variatoren, scooteren akser godt opp til 45 km/t og så kjenner jeg et lite nøkk og den holder seg på 45.. Lenke til kommentar
Moskusrotte Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Har en Keeway scooter og den stopper på 45 km/t.Har sett inne i svanehalsen på potta men der er det ikke noe. Er det noen som har tips om hvor plomba kan ligge da? Har hørt at den kan ligge i variatoren men jeg er ikke helt sikker? Jeg takker for alle svar Niclas. Det er variatorsperre på de fleste scootere. Jeg tok ut ringen i min Yamaha JOG-RR igår, og den såg ut som en giftering. Her er en fin guide til hvordan du fjerner den : http://www.mopedportalen.com/forum/index.php?showtopic=12623 Lykke til! Lenke til kommentar
prozit Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 takker for alle svar Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Har en Keeway scooter og den stopper på 45 km/t.Har sett inne i svanehalsen på potta men der er det ikke noe. Er det noen som har tips om hvor plomba kan ligge da? Har hørt at den kan ligge i variatoren men jeg er ikke helt sikker? Jeg takker for alle svar Niclas. Det er variatorsperre på de fleste scootere. Jeg tok ut ringen i min Yamaha JOG-RR igår, og den såg ut som en giftering. Her er en fin guide til hvordan du fjerner den : http://www.mopedportalen.com/forum/index.php?showtopic=12623 Lykke til! Må man dyse opp eller noe etter at man har tatt den ut? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Må man dyse opp eller noe etter at man har tatt den ut? Jepp Normalt ca 10-15% opp fra originaldysa Endret 11. april 2008 av gilera Lenke til kommentar
prozit Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 hva skjer hvist man ikke dyser opp dysa? Og hvor ligger den? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hvis en ikke dyser opp vil motoren skjære seg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå