minibil Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Hei Har et Skullcandy Hesh og en ipod Nano. Men jeg trenger en overgang, Det er en jack 3.5 mm. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en sånn overgang? Sindre Endret 9. april 2008 av minibil Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 En overgang fra hva til hva ? Har ikke begge 3,5mm jack plugg? Lenke til kommentar
minibil Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Fra en 3.5 jack til en innputt som på bildet. Vet ikke helt hva den heter. Endret 9. april 2008 av minibil Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Er det en sånn her du tenker på ? Laget denne i photoshop, så har ikke funnet den desverrse Trodde jack var standar på ipod jeg.. Og at den kontakten der kun var for til USB kabel, docking og lading. Men man trenger altså en adapter for å bruke vanlig headset? Endret 10. april 2008 av jadz Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Eh? Du trenger da vitterlig ingen dock-connector for å koble til headset. Da tror jeg du må se på iPoden igjen... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Trur du har misforstått litt. Skullcandy Hesh har ein 3,5mm jack-plugg, iPod Nano har ein 3,5mm jack-utgang. Det du viser bilete av er Apple sin plugg som blir nytta til å lade spelaren med eit nettadapter eller kople den til ein PC. Eg trur du må studere spelaren ein gang til, for den har ein minijack-utgang. Endret 10. april 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Det kan jo hende at han har ødelagt minijack utgangen og vil ha en slik adapter som vist over? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Det kan jo hende at han har ødelagt minijack utgangen og vil ha en slik adapter som vist over? Hmm, kanskje det, er det lydutgang i den koplinga? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Burde vel være lyd i den utgangen også, bruker vel kun den når den er koblet til en docking stasjon. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Sant det, er det nokon som har sett ein sånn overgang? Lenke til kommentar
minibil Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Ops Så på ipoden i 2 sek. så vist ikke at det var en 3,5 Jack der, Var sent på kvelden å adde jobba lenge, så må da ha oversett den. Var en sånn jeg tenkte på Jads Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hehe Fort gjort, slipper du værtfall kjøpe en sånn overgang Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Sant det, er det nokon som har sett ein sånn overgang? Ja, du kan få et uforsterket linje-ut signal fra dock-utgangen, og er mange steder du kan få tak i en LOD (Line Out Dock) kabel for iPod. Mange bruker dette for å feks. koble iPoden til en forsterker o.l. Og finnes garantert noen som har en LOD-kabel med hukjønns utgang. Ser at trådstarter allerede har løst problemet, men pytt pytt svarer for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå