LordGraveN Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hvor mange feil kan man ha? Ser på zonsor.no " 0 - 9 Særdeles bra. Du kan trygt forsøke en tur til trafikkstasjonen. 10 - 14 Meget bra. Du kan trygt forsøke en tur til trafikkstasjonen. 15 - 19 Bra. Du kan trygt forsøke en tur til trafikkstasjonen. 20 - 25 Godkjent 26 - 35 Dette ville blitt bestått til førerprøven, men du ligger i grenseland for stryk. 36+ Dette ville blitt stryk til førerprøven." kan ha 35 feil???? kan da umulig stemme! Eller? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det jeg fant: Vel, jeg tok teoriprøven i høst engang. Da var det en blanding av både bil og mc. Noen og 40 spørsmål og maks 25 feil, ihvertfall her hos oss. Alt foregår på data, og du har 90 minutter på deg. Jeg cruisa gjennom prøven på 27 min, bestod, men feilene kunne vært færre. Lykke til. http://www.nmcf.net/viewtopic.php?p=82598 Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 1. mars i år ble teoriprøven for klasse A endret. Nå er det maks 6 feil. 1 riktig svaralternativ pr spørsmål. Før var det flere, dette er hvor de fleste fikk flest feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå