daubyj Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 ”Nå eller aldri - The Bucket List” er ikke verdt å sette opp på din egen ”kisteliste”. Les mer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Norske oversettelser er så tragisk til tider at det er til å gråte av. Men jeg må si jeg likte introen til omtalen! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Gøy å lese slakteomtaler slik som dette =) Nu vel, hadde faktisk tenkt til å se denne, men ser ut som om jeg legger det på vent til jeg får flere anmeldeser Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Denne skal jeg i hvert fall se. Lenke til kommentar
daubyj Skrevet 9. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Gøy å lese slakteomtaler slik som dette =) Nu vel, hadde faktisk tenkt til å se denne, men ser ut som om jeg legger det på vent til jeg får flere anmeldeser God ide, anmeldere på kulturo er ikke til å stole på, det vet jeg av egen erfaring Sjekk forresten plakaten. Den er en fin "lakmustest" på om du kommer til å like filmen eller ikke. - David Endret 9. april 2008 av daubyj Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Lakmusttest, as in trailer? Du må snakke norsk til meg altså! Lenke til kommentar
daubyj Skrevet 9. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Lakmusttest, as in trailer? Du må snakke norsk til meg altså! Greit, da blir det norsk. Lakmustest blir brukt til å måle PH-verdi, og poenget er at en slik test gir et helt sikkert, konkret svar. Plakaten til "Nå eller aldri" matcher filmen godt, så hvis du liker plakaten, så er sjansene gode for at du liker filmen. Liker du ikke plakaten derimot, så... Hvis det hjelper med et eksempel, så pleier man å si at kjærlighetens lakmustest er sjalusi. Ble det mer eller mindre klart nå? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 Det med lakmust visste jeg faktisk, du kan også bruke BTB o_O (imponerte jeg deg nå?) Filmen så grei nok ut ut ifra trailer, men dette er ikke noe jeg kommer til å se på kino! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 God ide, anmeldere på kulturo er ikke til å stole på, det vet jeg av egen erfaring Til å stole på er de nok skal du se, men at du kanskje vurderer film fra litt andre kriterier en kulturo er kanskje verdt å tenke på Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 God ide, anmeldere på kulturo er ikke til å stole på, det vet jeg av egen erfaring Til å stole på er de nok skal du se, men at du kanskje vurderer film fra litt andre kriterier en kulturo er kanskje verdt å tenke på Bare for å understreke det; daubyj er skribent hos Kulturo, og det er han som har skrevet anmeldelsen vi snakker om:) Lenke til kommentar
daubyj Skrevet 10. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 God ide, anmeldere på kulturo er ikke til å stole på, det vet jeg av egen erfaring Til å stole på er de nok skal du se, men at du kanskje vurderer film fra litt andre kriterier en kulturo er kanskje verdt å tenke på Bare for å understreke det; daubyj er skribent hos Kulturo, og det er han som har skrevet anmeldelsen vi snakker om:) Henrik, nå ødelegger du moroa Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 God ide, anmeldere på kulturo er ikke til å stole på, det vet jeg av egen erfaring Til å stole på er de nok skal du se, men at du kanskje vurderer film fra litt andre kriterier en kulturo er kanskje verdt å tenke på Bare for å understreke det; daubyj er skribent hos Kulturo, og det er han som har skrevet anmeldelsen vi snakker om:) Henrik, nå ødelegger du moroa *ler* :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Bare for å understreke det; daubyj er skribent hos Kulturo, og det er han som har skrevet anmeldelsen vi snakker om:)Lol, ikke helt våken om morgenen ser jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg