Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kulturo: Nå eller aldri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gøy å lese slakteomtaler slik som dette =)

Nu vel, hadde faktisk tenkt til å se denne, men ser ut som om jeg legger det på vent til jeg får flere anmeldeser :)

God ide, anmeldere på kulturo er ikke til å stole på, det vet jeg av egen erfaring ;)

Sjekk forresten plakaten. Den er en fin "lakmustest" på om du kommer til å like filmen eller ikke.

- David

Endret av daubyj
Lenke til kommentar
Lakmusttest, as in trailer? Du må snakke norsk til meg altså!

Greit, da blir det norsk. Lakmustest blir brukt til å måle PH-verdi, og poenget er at en slik test gir et helt sikkert, konkret svar. Plakaten til "Nå eller aldri" matcher filmen godt, så hvis du liker plakaten, så er sjansene gode for at du liker filmen. Liker du ikke plakaten derimot, så...

Hvis det hjelper med et eksempel, så pleier man å si at kjærlighetens lakmustest er sjalusi.

Ble det mer eller mindre klart nå? :)

Lenke til kommentar
God ide, anmeldere på kulturo er ikke til å stole på, det vet jeg av egen erfaring ;)
Til å stole på er de nok skal du se, men at du kanskje vurderer film fra litt andre kriterier en kulturo er kanskje verdt å tenke på ;)

Bare for å understreke det; daubyj er skribent hos Kulturo, og det er han som har skrevet anmeldelsen vi snakker om:)

Lenke til kommentar
Til å stole på er de nok skal du se, men at du kanskje vurderer film fra litt andre kriterier en kulturo er kanskje verdt å tenke på ;)

Bare for å understreke det; daubyj er skribent hos Kulturo, og det er han som har skrevet anmeldelsen vi snakker om:)

Henrik, nå ødelegger du moroa ;)

Lenke til kommentar

Henrik, nå ødelegger du moroa ;)

*ler* :!:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...