Mats-- Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Heisann, har ett nikon D40 og lurer på om det er ett prog/går ann og ta bilde med kameraet Via pcen? altså jeg har koblet kameraet til pcen, og det står på stativ, får jeg da tatt bilde med pcen? dem gjør jo dette på togstasjoner når man kjøper månedskort feks, samme i skibakker når man kjøper sesongkort Lenke til kommentar
Mats-- Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Hvor får man tak i dette? er det gratis programvare fra nikon? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Her, det er ikke gratis. Bortsett fra Canon, som legger dette ved gratis, hva gjør de andre produsentene? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Pentax si programvare er gratis, kan lastast ned frå sidene til Pentax. Redigert: Ser ut som Olympus sin programvare ikkje er gratis: http://www.olympus.no/consumer/205_olympus_studio_2.htm Endret 9. april 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Her, det er ikke gratis. Bortsett fra Canon, som legger dette ved gratis, hva gjør de andre produsentene? Fint forsøk på å starte fanboy krig her du. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Her, det er ikke gratis. Bortsett fra Canon, som legger dette ved gratis, hva gjør de andre produsentene? Fint forsøk på å starte fanboy krig her du. Har Canon selv, så trenger ikke spørre om hva de gjør, derav problemstillingen. Fanboydiskusjoner er jeg ikke særlig fan av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå