b-real Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Bruker du smily-menyen på siden eller taster du ? Edit: jeg taster! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 du kjeder deg fælt nå ja... 2 spamtråder på 3 minutter har vi smileyliste på siden? javisst.. det har ikke oppdaga før Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 du kjeder deg fælt nå ja... 2 spamtråder på 3 minutter Du skal vel ikke snakke så høyt selv.... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 høh? jeg annonserer iallefall ikke ting jeg skal selge i so2 og poster dobbeltposter over alt i so2 bare for å få oppmerksomhet. noe som kalles å redigere poster noe du ikke har hørt om tydeligvis Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 høh? jeg annonserer iallefall ikke ting jeg skal selge i so2 og poster dobbeltposter over alt i so2 bare for å få oppmerksomhet.noe som kalles å redigere poster noe du ikke har hørt om tydeligvis Å jesus...fan så treig du er i dag fondus...Skulle jeg selge brikken? nei, og hvorfor i helvette poster jeg driten i OT/søppel/SO2 dah? Og dobbelpostene: hæ? Når, hva hvor? Klarer ikke å se at jeg dobbelposter... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Og dobbelpostene: hæ? Når, hva hvor? Klarer ikke å se at jeg dobbelposter... Da vil jeg anbefale deg å bla litt bakover i so2... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg vet at jeg ikke har dobbelpostet. Og orker fan ikke å skjekke...så hvor du har det fra det vet jeg ikke...hm..det er vel ikke at du kjeder meg og skal få meg til å bla tilbake i SO2? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 nei. du postet en post. den ble stående der en stund og i stedet for å redigere den du allerede hadde laget laget du en ny en... Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 som om det skulle være noen forsjell Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Fondus og b|real slutt å krangl her på forumet da! ta det heler mann mot mann (trur dere er menn begge eller hva?) Jeg bruker som regel å skrive det, ikke trøkke med musa da, det er for n00b! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Blir stort sett skriving her ja. Klikking er for n00ber.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Bruker du smily-menyen på siden eller taster du ? Edit: jeg taster! Jeg taster jeg også. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 wtf is going on in here? Man skal skrive om man skriver smilies eller om man bruker musa og klikker på smiliesene til venstre for tekstboksen man skriver innleggene i. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Ok bruker å skrive og men resten tar eg med musen Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Synes spam er digg jeg, så lenge jeg ikke får det i e-m@il og andre former for reklame . Hvis noen legger inn masse poster etterhverandre så blir det litt dumt men "Promp" posten min går jo an da. Btw; Jeg bruker Musen ja 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå