Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kastet ut basskassen, hva nå?

Anbefalte innlegg

Da jeg kjøpte bilen var det montert stereoanlegg med en diger basskasse. Den har jeg mislikt fra dag èn og idag gjorde jeg noe med det. Den ble hevet ut og de resterende høytallerne sitter igjen. Nå er det, selvsagt, for lite bass, så tenkte å kjøpe en liten aktiv basser som kan gjemmes under setet eller noe. Vil bli kvitt den type russebilbassen jeg har nå.

Hva med denne?

http://www.pioneer.no/no/products/25/130/2...X22A/index.html

Nå har jeg jo signalkabler til den gamle bassen, men hvordan kobler jeg til strøm? Er ikke noe geni på bilstereo, men skjønner det grunnleggende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pluss på pluss, minus til jord, og remote til remote ;)

Hvis du får plass til den suben under setet ditt, så vil du vel kanskje merke den litt, men jeg tviler på at du synes lyden blir bra ;)

Så lyden er dårlig i den? Er det for akkurat den, eller aktive suber generelt? Blir det for lite volum så det ikke blir noe særlig lyd? Får man sub som ikke tar mye plass og samtidig låter greit da? :) Helst Pioneer, men måå ikke være det. ;)

Lenke til kommentar
Du får ingen pioneer elementer som spiller BRA, uten å måtte betale en formue ;)

sorry.. nå er jeg lei..

SKJØNNER ikke at du tør uttale deg om lydkvaliteten på Pioneer elementer når du selv mener at dynaBel er god kvalitet.. er NOE som skurrer her..

Lenke til kommentar
Du får ingen pioneer elementer som spiller BRA, uten å måtte betale en formue ;)

sorry.. nå er jeg lei..

SKJØNNER ikke at du tør uttale deg om lydkvaliteten på Pioneer elementer når du selv mener at dynaBel er god kvalitet.. er NOE som skurrer her..

Har aldri sagt at dynabel er god kvalitet, men at det er bra i FORHOLD til pris.

Det finnes mye som er bedre en dynabel, og pioneer for den saks skyld ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...