ferrek Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Da jeg kjøpte bilen var det montert stereoanlegg med en diger basskasse. Den har jeg mislikt fra dag èn og idag gjorde jeg noe med det. Den ble hevet ut og de resterende høytallerne sitter igjen. Nå er det, selvsagt, for lite bass, så tenkte å kjøpe en liten aktiv basser som kan gjemmes under setet eller noe. Vil bli kvitt den type russebilbassen jeg har nå. Hva med denne? http://www.pioneer.no/no/products/25/130/2...X22A/index.html Nå har jeg jo signalkabler til den gamle bassen, men hvordan kobler jeg til strøm? Er ikke noe geni på bilstereo, men skjønner det grunnleggende. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Pluss på pluss, minus til jord, og remote til remote Hvis du får plass til den suben under setet ditt, så vil du vel kanskje merke den litt, men jeg tviler på at du synes lyden blir bra Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Pluss på pluss, minus til jord, og remote til remote Hvis du får plass til den suben under setet ditt, så vil du vel kanskje merke den litt, men jeg tviler på at du synes lyden blir bra Så lyden er dårlig i den? Er det for akkurat den, eller aktive suber generelt? Blir det for lite volum så det ikke blir noe særlig lyd? Får man sub som ikke tar mye plass og samtidig låter greit da? Helst Pioneer, men måå ikke være det. Lenke til kommentar
Kuuket Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 du får jo elementer som liker seg best i 15liters lukka kasser. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Du får ingen pioneer elementer som spiller BRA, uten å måtte betale en formue Lenke til kommentar
klovnster Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Du får ingen pioneer elementer som spiller BRA, uten å måtte betale en formue sorry.. nå er jeg lei.. SKJØNNER ikke at du tør uttale deg om lydkvaliteten på Pioneer elementer når du selv mener at dynaBel er god kvalitet.. er NOE som skurrer her.. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Du får ingen pioneer elementer som spiller BRA, uten å måtte betale en formue sorry.. nå er jeg lei.. SKJØNNER ikke at du tør uttale deg om lydkvaliteten på Pioneer elementer når du selv mener at dynaBel er god kvalitet.. er NOE som skurrer her.. Har aldri sagt at dynabel er god kvalitet, men at det er bra i FORHOLD til pris. Det finnes mye som er bedre en dynabel, og pioneer for den saks skyld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå