Crazysteps Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Største fordelen ved Flickr var jo nettopp at 99,9% av innholdet var fotografier. Resten var dårlige tegninger og liknende, men med inntoget av mobilvideoer er jo plutselig hvert tiende nye "bilde" ekstremt pikselert, dårlig belyst og fantastisk dårlig .... innen du ser trekanten nede i hjørnet. Endret 10. april 2008 av Crazysteps Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Youtube ble kjøpt av Google. Jeg er helt enig, video har ingenting på en slik side å gjøre. Jeg er lei av at alle sider på nettet skal favne om så mange områder som mulig, så blir det ikke plass til de GODE, spesialiserte sidene. Det er jo sånn samfunnet har blitt - ikke bare på nett. Alle butikker skal føre absolutt alt, Posten skal selge DVDer, CD-er, kopipapir, blekk til skrivere etc, matvarebutikkene har solid utvalg av kjøkkenredskaper, kjøkkenmaskiner, verktøy etc. Rene spesialbutikker forsvinner, og når man faktisk har bruk for noe som _er_ spesielt, er det ikke mulig å få tak i. Lenke til kommentar
Asmod Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Vet ikke om det er noen sammenheng, men jeg har begynt å få reklame i Flickr-mailboksen min. Fikk to mailer om en nettside hvor jeg kunne kjøpe piller. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Vet ikke om det er noen sammenheng, men jeg har begynt å få reklame i Flickr-mailboksen min. Fikk to mailer om en nettside hvor jeg kunne kjøpe piller. Ikke opplevd det samme ennå heldigvis. Du bør rapportere den som sendte deg reklamen. Er du pro forresten? Lenke til kommentar
Asmod Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Vet ikke om det er noen sammenheng, men jeg har begynt å få reklame i Flickr-mailboksen min. Fikk to mailer om en nettside hvor jeg kunne kjøpe piller. Ikke opplevd det samme ennå heldigvis. Du bør rapportere den som sendte deg reklamen. Er du pro forresten? Det var generiske navn så jeg tror ikke det hadde vært noe vits å rapportere de. (vet ikke hvor funksjonen er heller). Er pro-bruker ja. Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Har flickr gort noe med expolrer den siste tiden, har et intrykk av at kvaliteten der er gått ned og at det er mer snapshot. Det er mulig at Flickr prøver å nå ut til folket og nedprioriterer sære fotografer. Ellers så kan det bare hvære meg som er blitt mer kvalitetsbevist. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Har flickr gort noe med expolrer den siste tiden, har et intrykk av at kvaliteten der er gått ned og at det er mer snapshot.Det er mulig at Flickr prøver å nå ut til folket og nedprioriterer sære fotografer. Ellers så kan det bare hvære meg som er blitt mer kvalitetsbevist. Syns Explore har fungert veldig likt det siste halve året jeg. Kanskje det er noen små endringer da jeg har fått to bilder inn der siste to ukene, mens innen det hadde det gått et par måneder siden sist gang. Allikevel, rett før jul fikk jeg 5-6 bilder inn på bare to-tre uker. Går nok opp og ned for de fleste av oss. Lenke til kommentar
asdf9321asdf1234 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Denne funksjonen gleder meg. Kan ikke gjøre annet enn å humre av snobbene over meg som synes video er søppel. Flickr er en side med brukerskapt innhold, og det fortsetter den å være. Forstår virkelig ikke problemet. Nå har man mulighet til å legge ut soundslides, for eksempel. Gleder meg! Endret 14. april 2008 av EivindF Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Denne funksjonen gleder meg. Kan ikke gjøre annet enn å humre av snobbene over meg som synes video er søppel. Flickr er en side med brukerskapt innhold, og det fortsetter den å være. Forstår virkelig ikke problemet. Nå har man mulighet til å legge ut soundslides, for eksempel. Gleder meg! Deg om det. Video er absolutt ikke nødvendigvis søppel, dog det er MYE dårlig ute og går. Samme gjelder foto. Mye bra, men også utrolig mye dårlig, også på Flickr. Problemet oppstår når en nettside tilegnet bilder blir fylt på med andre typer medier og det dermed både endrer sidens karakter og gjør det vanskeligere å finne gullet blant all gråsteinen. Beste løsningen, om man ønsker å implementere video, hadde vært å opprette en søsterside, ikke blande fugl og fisk. Eirik Helland Urke la ut et par soundslides, noe som fungerte bra. Allikevel mener jeg dette hadde fungert ENDA bedre ved å utvide slideshowvisningen som alltid har vært på siden. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Må man ha yahoo ID for å registrere en flickr bruker nå? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Fotoliksom,ikkecrappykompaktvideo,rabbelgalt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå