Moskusrotte Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg oppdaga 2 lekkasjer på scooteren min da jeg såg to dammer på garasjegulvet. Fra den slangen til venstre lekker det bensin, og den den slangen til høyre lekker det olje. (Jeg har har separat oljetank) Jeg har lite peiling på motor så jeg vet ikke om det skal være sånn eller om jeg bør ha den på verksted eller noe.. Noen som vet hva som kan ha skjedd? Og hva jeg skal gjøre? Takk for alle svar Lenke til kommentar
hardrocxsludge Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Den som det kommer bensin ut av er hvertfall lagt fordi hvis du tryner så skal ikke bensinen renne rett på motoren og ta fyr. så da er slangen lagt sånn at bensinen kommer unna. har samma problemet med min crosser nå at det renner bensin ut av den slangen. ta av tanken rens den med vann og blås med kompressor til den er tørr. ta av alle salnger blås i de. også skrur du av gassern og renser dysene. olje slangen er jeg ikke sikker på. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå