Gå til innhold

OneCall - må betale for meldinger jeg aldri har sendt.

Anbefalte innlegg

Jeg var i utlandet i to uker og sendte kun et par meldinger.

Når jeg skjekket samtalespesifikasjonen var det oppført minst 20 meldinger som jeg angivelig skal ha sendt til et nummer som ikke er i bruk.

Nummeret begynner med 00417..

Jeg skrev en mail til kundeservicen og fikk igjen: "Det er registrert på tlf din ihvertfall."

Jeg svarte med å si at nummeret ikke engang er i bruk og da fikk jeg igjen: "Det er ihvertfall registrert bruk på tlf din på det."

Veldig flinke kundekonsulenter!

Noen som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9
Jeg var i utlandet i to uker og sendte kun et par meldinger.

Når jeg skjekket samtalespesifikasjonen var det oppført minst 20 meldinger som jeg angivelig skal ha sendt til et nummer som ikke er i bruk.

Nummeret begynner med 00417..

Jeg skrev en mail til kundeservicen og fikk igjen: "Det er registrert på tlf din ihvertfall."

Jeg svarte med å si at nummeret ikke engang er i bruk og da fikk jeg igjen: "Det er ihvertfall registrert bruk på tlf din på det."

Veldig flinke kundekonsulenter!

Noen som har opplevd lignende?

Jeg har opplevd noe av det samme i Frankrike, men med NC og SE K800. Det ble sendt 6 meldinger til Norge med noen få sekunders mellomrom, men jeg vet ikke hvilket nummer det gikk til. En av teoriene mine er at telefonen har bestilt MMS-oppsett (elns) på egen hånd etter at jeg hadde skifta sim-kort. Fortsatt kommer det opp en melding om at "telefonen laster nå ned innstillinger...(vanlig takst)".

Edit: hva slags telefon, og i hvilket land? Kan du opplyse om et par-tre siffer til (evt på PM) så skal jeg forsøke å anlaysere nummeret.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...