Calc Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg var i utlandet i to uker og sendte kun et par meldinger. Når jeg skjekket samtalespesifikasjonen var det oppført minst 20 meldinger som jeg angivelig skal ha sendt til et nummer som ikke er i bruk. Nummeret begynner med 00417.. Jeg skrev en mail til kundeservicen og fikk igjen: "Det er registrert på tlf din ihvertfall." Jeg svarte med å si at nummeret ikke engang er i bruk og da fikk jeg igjen: "Det er ihvertfall registrert bruk på tlf din på det." Veldig flinke kundekonsulenter! Noen som har opplevd lignende? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Snakker vi om en telefonsamtale til sveits? Lenke til kommentar
Calc Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Kun meldinger..Kjenner ingen i sveits jeg :/ Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Kan det være at du skrev feil, og istedenfor +47 ble +41? Kan du prøve ut med det norske nr. Lenke til kommentar
Calc Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Dersom jeg prøver å ringe til nr. med 0047 får jeg at nr ikke er i bruk..wtf? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Lite jeg kommer på da, men bare for å klargjøre. +41 er sveits One call bruker Netcom der de ikke har egen dekning. http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/04/09/532041.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Jeg var i utlandet i to uker og sendte kun et par meldinger.Når jeg skjekket samtalespesifikasjonen var det oppført minst 20 meldinger som jeg angivelig skal ha sendt til et nummer som ikke er i bruk. Nummeret begynner med 00417.. Jeg skrev en mail til kundeservicen og fikk igjen: "Det er registrert på tlf din ihvertfall." Jeg svarte med å si at nummeret ikke engang er i bruk og da fikk jeg igjen: "Det er ihvertfall registrert bruk på tlf din på det." Veldig flinke kundekonsulenter! Noen som har opplevd lignende? Jeg har opplevd noe av det samme i Frankrike, men med NC og SE K800. Det ble sendt 6 meldinger til Norge med noen få sekunders mellomrom, men jeg vet ikke hvilket nummer det gikk til. En av teoriene mine er at telefonen har bestilt MMS-oppsett (elns) på egen hånd etter at jeg hadde skifta sim-kort. Fortsatt kommer det opp en melding om at "telefonen laster nå ned innstillinger...(vanlig takst)". Edit: hva slags telefon, og i hvilket land? Kan du opplyse om et par-tre siffer til (evt på PM) så skal jeg forsøke å anlaysere nummeret. Endret 9. april 2008 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
Calc Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 LG KU990 i Bosnia og Hercegovina. Sender PM til deg mia_tuk, takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå