Rexbatov Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Noen i den engelske ligaen jeg kom på: Arsenal: Carlos Vela Denilson Armand Traore Matthew Connolly Francisco Merida Aston Villa: Robert Olejnik Blackburn Rovers: Kevin Pezzoni Bolton Wanderers: James Sinclair Chelsea: Michael Mancienne Scott Sinclair Ben Sahar Derby: Giles Barnes Everton: Scott Spencer Liverpool: Lucas Leiva Damien Plessis Emilano Insua Manchester City: Daniel Sturridge Ian Daly Manchester United: Jonathan Evans Fabien Brandy Danny Simpsons Danny Welbeck Middlesbrough: Nathan Porritt Newcastle United: Tim Krul Andrew Carroll Reading: Shane Long Tottenham Hotspur: Luka Modric Gareth Bale Bold er de jeg har mest troa på Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Sebastian Giovinco bør nevnes forresten. Spiller for Empoli i Serie A. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Marko Marin, født i 1989 bør definitivt nevnes. Har vært meget sentral i Gladbachs opprykk til 1. Bundesliga denne sesongen, med 4 mål og 13 assist på 31 spilte kamper. Han er også nylig blitt kalt opp til Tysklands foreløpige EM-tropp. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Fortjener ikke Micah Richards plass på den listen din Chauz? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Micah Richards er stjerne fra før av, det samme med Fabregas. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Toni Kroos Andres Guardado Juan Manuel Mata Babel Dos Santos Bojan Balotelli Pato Disse er noen jeg har veldig stor tro på iallefall Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 ENZO ZIDANE Se filmen hos Youtube DANIEL MALDINI (Det er han som takler Seedorf) Se filmen hos Youtube MATHIAS GUNDHUS Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Måtte le litt når jeg så Seedorf bli taklet der :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 I tillegg til de åpenbare (Agüero og Pato) så har jeg klokketro på at Franco Di Santo (Chelsea) kommer til å bli strålende i årene som kommer. Lenke til kommentar
idrom Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jimmy Briand vil blomstre snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå