Jørgen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Om 20 år er Noah Solskjær den nye super - subben (Note: spøk ) Endret 13. april 2008 av Wisdom_Jay Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg er ikke en som sier de som er god i FM er god på ekte, men jeg tror ikke det er så gale ettersom Avram Grant og CO bruker det som talentspeider. Skal sies at FM er veldig realistisk og det er en av grunnene til at spillet er så populært! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Men det er mange faktorer som ikke finnes i FM. Det at han kunne se at Rooney og at Ronaldo kom til å bli store er ikke noe sjokkerende ettersom flere av oss visste dette. Det er akkurat som om jeg skulle si nå at jeg tror at Bojan kommer til å bli stor. Vi har alle sett hans talent, og vet dette. Lenke til kommentar
kevvah Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 så rart at ingen nevner Banega , Lennon og Gago .. Alle spillerne profilerer seg i hver sin klubb , og noen år kjemper de om gullballen. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Damien Plessis , ikke noe jeg sier fordi jeg er Liverpool supporter ellers har jeg trua på skjelbreid og tore reginussen Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) så rart at ingen nevner Banega , Lennon og Gago .. Alle spillerne profilerer seg i hver sin klubb , og noen år kjemper de om gullballen. Banega er nevnt på forrige side tror jeg, og Gago er jo en stjerne alt. Spiller jo omtrent fast på Real Madrid Endret 26. april 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Higuain er også et kjempetalent! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Luca Modric. Enormt potensiale. Og ja, hvordan kan jeg glemme Ever Banega. Unik spillestil. Endret 25. april 2008 av Lawliet Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Anderson, Pique og Nani - United Vela - Arsenal Kompany - Hamburger SV Micah Richards - Manchester City Royston Drenthe - Real Madrid Sergio Aguero - Atletico Madrid Agger - Liverpool Walcott - Arsenal Pato - AC Milan +++ Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Theo Walcott - Arsenal Bojan Krkic - Barcelona Ryan Babel - Liverpool Damien Plessis - Liverpool Mario Balotelli - Inter Milan Håvard Nordtveit? - Arsenal ... for å nevne noen! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Theo Walcott - ArsenalBojan Krkic - Barcelona Ryan Babel - Liverpool Damien Plessis - Liverpool Mario Balotelli - Inter Milan Håvard Nordtveit? - Arsenal ... for å nevne noen! Flere av de dere nevner er jo egentlig allerede stjerner. De spiller jo masse på topplagene. F.eks Babel og Nani er jo ikke akurat morgendagens stjerner Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Tja, Babel er jo på en måte blitt en stjerne, men på en annen side er han kun 21 år gammel og har absolutt ikke vist sitt beste enda. Det jeg mener er at om noen år, når har har fått utviklet seg mer, vil han bli en stor stjernespiller. Han har godt potensiale, men er ikke der riktig enda. Samme med Walcott, Bojan osv. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Samme med Nani, han har potensiale til å bli mye bedre og er også bare 21. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Samme med Nani, han har potensiale til å bli mye bedre og er også bare 21. Han er en stjerne for det. ikke en fremtidig stjerne når han spiller på et av verdens beste lag og får mye spilletid. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ja vel da, jeg bøyer meg i støvet. *bøye seg i støvet* Lenke til kommentar
Enrico-tom-rozz Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 dem jeg synes er de største talentene: Barcelonas trio: Assulin, Bojan og Dos Santos definitivt.. Andre klare tanlent: Skrtel - Liverpool Modric - til Tottenham nå Pato - Milan Nani - Manu Walcott - Arsenal De La Red - Getafe (Lån fra real madrid) Okaka - Roma Mati Fernandez - Villarreal Pique - Manu Manucho - Manu A. Guardado - Dep. La Coruna Garay - Santander Lucas - Liverpool Ben Afra - Lyon Marc Crosas - Lyon (på lån fra barcelona) Drenthe - Real madrid Micah Richards - ManC Aguero - Athletico Nasri - Marseille Det var de beste talentene jeg kom på nå.. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Tror ikke Manucho kan regnes som talent når han faktisk er 25 år. Lenke til kommentar
nasri22 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Nasri er et veldig bra talent!! Endret 27. april 2008 av nasri22 Lenke til kommentar
Enrico-tom-rozz Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Tror ikke Manucho kan regnes som talent når han faktisk er 25 år. Sorry, tilstår feil ;P Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Noen som vet hvordan det går med Urby Emanuelson? Digga han og han var et kjempetalent sist jeg så på nederlansk æresdivisjon. Det ble dessverre litt kjedelig, så jeg fulgte ikke så mye med på både han og æresdivisjon lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå