Unlimited-_- Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Etter min mening er Alexandre Pato kanskje det største talentet nå til dags. Hvilke spillere tror du blir morgendagens stjerner? Link, TheSun sin utvelgelse: http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...ticle624750.ece Mvh Unlimited:) Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Er jo helt utrolig at Lucas Leiva er nevnt, men ikke Anderson. Tabbe. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hadde troa på Kerlon, men han virker til å bli mer og mer borte. Har en del håp ute i verden. Toto Tamuz 19 år, scorer så det griner i Israelsk liga, og kan bli en stjerne Per Ciljan Skjelbred...Er vel et av norges største talent Gerard Pique, kommer til å mette forsvaret til United med de som er der fra før av, redd at han kan forsvinne til sommeren Luka Modric...Udiskutabelt et enormt talent i gutten, klubben han spiller for venter lissom bare på bud. Lulinha...Et av de største talenta i Brasilsk liga Aaron Lennon, kan fortsatt bli en stjerne, med riktig klubb såklart. Oscar Ustari, verdens største keeper talent Bojan Krkic, 16 år og er like målfarlig som selveste Etto'o Julian De Guzman, driver midtbanen til Feyenoord, bør glede oss til han ankommer en storklubb. har flere, men gidder ikke ramse opp Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Okaka, Roma De Silvestri, Lazio Breno, Bayern Arnar Darri Petursson, Lyn Kolbeinn Sigthorsson, AZ Alkmaar Taraabt, Tottenham Giovinco, Empoli (på lån fra Juve) Nocerino, Juve Så de soleklare, Pato, Anderson, Lulinha, Bojan, Modric, Kroos osv. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Aguero Benzema Giovani Dos Santos Bojan Pato Mario Balotelli Toni Kroos Lulinha Pique Nani Walcott Ben Arfa Anderson Bale Ustari fet skrift er de jeg har størst tro på AH jeg gir opp det er for vanskelig. Endret 9. april 2008 av Wisdom_Jay Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Benzema Ben Arfa Alexandre Pato Sergio Kun Aguero Gareth Bale Anthony Vanden Borre Anderson Oliveira Theo Walcott Gerard Pique Toni Kroos Bojan Krkic Rafinha Matias Fernandez Sami Nasri Lucas Leiva Carlos Vela Giovanni dos Santos Ever Banega Marek Hamsik ++ Endret 10. april 2008 av Chauz Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Vet ikke om de er nevnt her før, men så de ikke på en rask skummlesing av listene. Anthony Vanden Borre (Genoa/Fiorentina) og Vincent Kompany (HSV), to belgiere man skal være litt obs på fremover. Mario Balotelli (Inter) kan nok bli spennende. Pato (Milan) kan vel få til noe også. Forhåpentligvis kan Chelski få noe ut av; Scott Sinclair og Gael Kakuta. Endret 10. april 2008 av kvitrafn Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Kan man ikke likeså godt gå til FMNorge og finne tråden med liste over alle wonderkidsa? Edit: Og ingen har nevnt det kanskje største talentet av dem alle, nemlig Guy Assulin. Gled dere. Endret 11. april 2008 av Kiman™ Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Kan man ikke likeså godt gå til FMNorge og finne tråden med liste over alle wonderkidsa? Edit: Og ingen har nevnt det kanskje største talentet av dem alle, nemlig Guy Assulin. Gled dere. Sant så sant Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Er jo helt utrolig at Lucas Leiva er nevnt, men ikke Anderson. Tabbe. Nå er jo Anderson en stjerne allerede da Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Kan man ikke likeså godt gå til FMNorge og finne tråden med liste over alle wonderkidsa? Edit: Og ingen har nevnt det kanskje største talentet av dem alle, nemlig Guy Assulin. Gled dere. Nå har ikke alle av oss tro på at FM er det ultimate svaret på alt da. Jeg tror faktisk Welbeck kan slå til. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hater folk som bygger sin fotballkunnskap utelukkende på FM kunnskap. Greit nok at en kan bruke det for å få litt informasjon, men til syvende og sist så vet du ingenting om lag/ligaer/spillere hvis du ikke ser dem ukentlig Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg kan egentlig ikke si så mye om mange av disse unggutta, siden jeg ikke følger dem noe særlig tett. Men Bojan, Pato og denne gjengen er det jo rimelig klart at kommer til å bli store. Men for å trekke frem spillere jeg følger tett og som jeg har stor tro på, kan jeg nevne spesielt Krisztián Németh og Emiliano Insúa. Alltid vanskelig å spå om spillere vil greie å ta steget opp, men jeg tror disse to har en veldig lovende fremtid. Insúa har allerede vært innpå to ganger for Liverpools førstelag, og spiller ellers fast for reservene og for Argentina U20, som for et drøyt år siden vant U20 VM. Han har gjort sakene sine så godt at jeg håper han vil være en mer eller mindre fast innehaver av venstrebackposisjonen på Liverpool kommende sesong, selv om det spørs om det skjer så fort. Uansett veldig lovende. Nemeth er ungarsk, og har storspilt for både U17 i VM i 2006 og U20 for Ungarn. Bøtter inn mål som bare pokker på reservelaget til Liverpool; slet litt med en kneskade og har derfor ikke fått spilt så mye i år, men etter at han kom tilbake står han med 8 mål på 9 kamper i den nordre reservelagsligaen og har vært til stor hjelp for Liverpool Res å vinne ligaen til tross for at han måtte se starten av sesongen fra sidelinja. Håper han vil være veldig delaktig i pre-season og at han kan være med litt på førstelaget neste sesong, selv om det å konkurrere med Fernando Torres nærmest er en umulighet. Begge to er for øvrig '89-modeller. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Noen som vet om Freddy Adu gjør sakene sine bra forsatt? Var jo på sitt beste på prøvespill hose United. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Grunnen til at jeg sa at man bare kunne sjekke lista over wonderkids på FMNorge er fordi at samtlige av de som har blitt nevnt er de store talentene som alle kjenner til på FM. FM er ikke det ultimate svar på alt, langt i fra, noe av det verste jeg vet er folk som sier at f.eks Carlos Vela blir verdens beste innen 2-3 år. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) FM er ikke det ultimate svar på alt, langt i fra, noe av det verste jeg vet er folk som sier at f.eks Carlos Vela blir verdens beste innen 2-3 år. Carlos Vela er et mega talent. Han og Giovanni dos Santos eide U17 turneringen da Mexico vant nå nylig. Vela mottok forresten gullstøvelen, så håper ikke du sikter til meg ang. FM greiene. Carlos Vela slo seg først gjennom i 2005 da han også ble toppscorer. Men nei, han blir ikke verdensbeste, men han kan bli en av "morgendagens stjerner" om 2-3 år. Først skal han være på et lite opphold i Spania (på grunn av oppholdt tillatelse dingseboms), forså å dra til Emirates og kjempe om en spiss plass mot van Persie, Adebayor, Bendtner og CO. Endret 12. april 2008 av Chauz Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) At Vela, Giovanni dos Santos, Assulin, Balotelli, Pato og Bojan er megatalenter er noe de fleste vet, det er bare det at de ikke over natta kan bli verdens beste. Per dags dato er det vel Pato og Bojan som har kommet lengst, men Vela verdens beste om 2-3 år er sånn som irriterer meg å høre. "Jammen han scorte 45 mål på 32 kamper for meg forrige sesong på FM da", klassisk utsagn. Og nei, jeg sikter ikke til deg Chauz For å sette det på spissen: Juan David Torres blir verdens beste om 5 år Til slutt, et par fine talentvideoer: Juan David Torres - The next Ronaldinho: På store deler av videoen er han bare 5-7 år gammel, helt ekstremt. Gai Assulin: Endret 12. april 2008 av Kiman™ Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Gai Assulin er et kjempe talent fra Israel, og Juan David Torres fyren var helt syk. Det minnet meg forresten på han 9-åringen United kjøpte; Rhian Davis. De som har kommet lengst må være Pato, Bojan, Bale, Anderson og Benzema ja. Så har jeg troen på Pique, Aguero og Toni Kroos. EDIT: Glemte Walcott. Han har kommet mange steg nærmere stjerne status! Endret 12. april 2008 av Chauz Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Drenthe Daniel Opare Enzo Zidane Juan Mata De la Red Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå