snippsat Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Lim inn i notisblokk Files to delete: C:\WINDOWS\system\winlogon.exe lagrer på skrivebordet som winlogon.txt Start avenger"load script by fil" velg winlogon.txt Ahh glemte denne"Files to delete:" Endret 9. april 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
r_uben Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Fikk samme feil. Lenke til kommentar
r_uben Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Sitat fra logg: ////////////////////////////////////////// Logfile of The Avenger Version 2.0, © by Swandog46 http://swandog46.geekstogo.com Platform: Windows XP ******************* Script file opened successfully. Script file read successfully. Backups directory opened successfully at C:\Avenger ******************* Beginning to process script file: Rootkit scan active. No rootkits found! File "C:\WINDOWS\system\winlogon.exe" deleted successfully. Completed script processing. ******************* Finished! Terminate. Ser ut til at scriptet fungerte, men det ligger fortsatt den "winlogon.exe" i system mappen. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hmm kommer den igjen. Prøv og restart. Tenke litt. Lenke til kommentar
r_uben Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Ingen forskjell etter restart.. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Prøv denne. http://www.dougknox.com/xp/utils/xp_winlogin_remove.htm Mulig du må kjøre avenger etter. Lenke til kommentar
r_uben Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Jeg fikk denne meldingen på Winlogin_remove "No occurrences of WINLOGIN.EXE were found" Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Uff var ikke samme fil ser jeg. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ja prøv denne. Last ned SDFix til skrivebordet. Pakk det ut. Det vil som default opprette ei mappe i C:\SDFix Boot trykk f8 flere ganger,velg sikkerhetmodus. Kjør deretter RunThis.bat i SDfix-mappa. Følg veiledningen Det lages en rapport (Report.txt)kopiere og lim inn i posten din. Lenke til kommentar
Lozip Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg vil annbefale å legge inn XP på nytt. En installasjon som har vært infisert fungerer sjelden 100% selv om infeksjonen er fjernet helt. Jeg hadde lastet ned f.eks. AVG-antivirus (gratis) kjørt en full skann av systemet også lagt inn XP på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå