Moderat Bruker Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Dette hoertes sinnssykt morsomt ut - men farlig som tidligere sagt. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Faen da. Får ikke spilt. Ligger på 75 fps med alt på fult med mitt 8800gts. Men, hvert 5 sek så henger bildet i ca 5-10 sekunder. Sinnsykt irriterende. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Proev aa slaa av AA som sagt i tidligere post. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 hmm. Trodde det bare var på grunn av grafikk bugs man skrudde av AA jeg Skal sjekke nå, takker Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 hmm. Trodde det bare var på grunn av grafikk bugs man skrudde av AA jeg Skal sjekke nå, takker Yepp - men kan det ikke vaere GPU bug hvis bildet henger? Si fra om det virker. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) hmm. Er ingen ting som funker Alle andre spill går da fint Edit: Skal prøve og oppdatere driverne til skjermkortet ^^ Edit igjen: Hadde de nyeste driverne tæhæ, Tripple Edit: Funka og resette pc`n av en eller annen grunn. Takk Endret 11. april 2008 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Edvino Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 "The procedure entry point alSource3i could not be located in the dynamic link library OpenAL32.dll" når jeg kjører demoen, noen forslag ? Har prøvd å bytte ut openal32.dll med en jeg fant på nette, men fikk samme beskjed Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Prøvde det i går kveld og må si at det var et hyggelig gjensyn. De har beholdt gameplayet helt likt (gudskjelov har de fjerna han gærningen som ropte "monday monday monday" elns i begynnelsen) med den første utgaven, bare pusset på grafikken. Fysikken oppleves fortsatt som meget bra, om enn ikke naturlig, men dette gjør bare spillet morsommere. Som gammel veteran fant jeg fort tilbake til kontrollene men fikk dessverre ikke prøvd noe særlig mer enn de 6-7 første brettene. Hjem og kose seg etter jobb! Skal sjekke ut X-Moto også, takk for tips! Lenke til kommentar
tåa Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Wohoo! Greide 13.60 på Slope Training, noe som gir meg en delt 82. plass på verdensbasis! Hadde jeg bare vært en registrert bruker... Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Gleeeeeeeeeeder meg ! elastomania returns! Lenke til kommentar
padda Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Wohoo! Greide 13.60 på Slope Training, noe som gir meg en delt 82. plass på verdensbasis! Hadde jeg bare vært en registrert bruker... Litt plagsomt at ikke de med demo-versjon kom inn på high-score.. Jeg klarte 26 flips på Getting Dizzy, noe som gir meg delt 9. plass, men det står jo ikke noe sted.. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg kjøpte Trails 2 gjennom visa/paypal i dag 10:07 men har ikke mottatt noe serial fra redlynx :-( fy søren dette tok tid Lenke til kommentar
padda Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg fikk min bare noen sekunder etter jeg hadde betalt. Fikk den samtidig som kvitteringen fra Paypal kom. Gøyt spill, men etter å ha spilt noen timer nå savner jeg litt flere baner.. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 hmm.. Hvordan laster jeg ned fullversjonen? Er det bare å laste ned DEMO og så kjøpe key? Finner ingen egen download -section for fullversjonen.. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Stemmer, last ned demoen. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg fikk min bare noen sekunder etter jeg hadde betalt. Fikk den samtidig som kvitteringen fra Paypal kom.Gøyt spill, men etter å ha spilt noen timer nå savner jeg litt flere baner.. Jeg sendte epost til redlynx og de beklaget dette. For paypal hadde noe problemer men jeg fikk tilsendt min serial kode samtidig da. God service synes jeg... Er et fustrerende spill dette. hehe.. Men fy søren det er artig altså..verd hver eneste krone synes jeg.. Også så bra grafikk.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Nok personer til et lite HWteam eller? ^^ Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Prøvde det i går kveld og må si at det var et hyggelig gjensyn. De har beholdt gameplayet helt likt (gudskjelov har de fjerna han gærningen som ropte "monday monday monday" elns i begynnelsen) med den første utgaven, bare pusset på grafikken. Fysikken oppleves fortsatt som meget bra, om enn ikke naturlig, men dette gjør bare spillet morsommere. Som gammel veteran fant jeg fort tilbake til kontrollene men fikk dessverre ikke prøvd noe særlig mer enn de 6-7 første brettene. Hjem og kose seg etter jobb! Skal sjekke ut X-Moto også, takk for tips! Kommentatoren er der fortsatt men står av som default. Jeg spilte det første spillet som bare det før og når dette kom så var det kjøpe det med en gang... Mange av banene er rett og slett "CRAZY" men utrolig artig og du river håret av deg i fustrasjon..hehe.. Endret 19. april 2008 av Scortech Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Mye moro for 100 kr folkens. kjøp kjøp. Føler det er bare jeg fra forumet som spiller det jo. Venter forøvrig på en patch som gjør at man kan ha Ø i profilnavnet... kjedelig å hete OBe også igrunn^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg