Joachim_F Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg har funnet ut en rar ting om meg selv – jeg liker faktisk selvpining. Les mer Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg må si at dette spillet minner meg om Kickstart 1 og 2 på C64, det! Gode minner. Lenke til kommentar
Schweinung Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hvis dette er en av de spillene hvor du sitter og river deg i håret mens du sliter bjallarna av deg så skal det definitivt kjøpes Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Spennende, dette skal testest. Lenke til kommentar
sagosen Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Testet demoen, det virker heilt supert! Elsket Action Supercross den gangen det kom, som igjen var DOS-forløperen til Elastomania. Og countless + worthless clones. Hadde kjøpt det på flekken hadde det ikkje vore for at grafikken var ustabil på maskina mi (teksturene på sjølve banen glimtet frem og tilbake, weird stuff). Koster jo berre ein McDonaldsburger, jo! Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Testet demoen, det virker heilt supert! Elsket Action Supercross den gangen det kom, som igjen var DOS-forløperen til Elastomania. Og countless + worthless clones. Hadde kjøpt det på flekken hadde det ikkje vore for at grafikken var ustabil på maskina mi (teksturene på sjølve banen glimtet frem og tilbake, weird stuff). Koster jo berre ein McDonaldsburger, jo! Grafikken var grøt hos meg da jeg jeg startet spillet.. Slo av AA så var det helt fint. Dette skal uten tvil kjøpes..Det var drit morsomt.. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Da har jeg testet demoen. Begynte like så godt rett på hard, da det ikke var så mange baner å velge mellom på demoen. Var noen vanskelige partier ja, tror jeg brukte 10 min. Blir nok et kjøp her også. Noe nytt om Across 3 forresten? Lenke til kommentar
xstian Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Lasta ned demoen... OK, jeg skal innrømme at jeg FLAMMEHATER dette spillet nå, men ikke f om jeg klarer å la være å spille Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Lasta ned demoen og den var grei den, ligna bare litt for mye på alle disse nettspilla. Fullførte medium banen med 329 knekte bein, noe som er litt ironisk siden et voksent menneske har rundt 200 bein i kroppen Lenke til kommentar
tåa Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Fullførte medium banen med 329 knekte bein, noe som er litt ironisk siden et voksent menneske har rundt 200 bein i kroppen Håh, det er ingenting! Jeg har greid å få belønningen Every Bone Broken. Ifølge spillet blir denne "awarded for breaking a kazillion bones with a single jump". Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Spillet er bare super frustrerende. Sliter på demoen på hard banen, og får ikke ro i kroppen før jeg har greid den. Tror ikke jeg tør å kjøpe fullversjonen. EDIT: Greide den Tok 11 minutter Endret 9. april 2008 av mnorm Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ahh, herlig Jeg tror de som lagde Across skylder meg et tastatur eller to :!: Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Eneste motorsykkelspillet jeg har spilt noe særlig før er Motorcross Madness 2, som kom ut i år 2000 om jeg ikke husker feil. Det var jo vanvittig morsomt. Dette er selvsagt noe annet. Dette er både super avhengighetsdannende og vanvittig frustrerende. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Elsket Across! Kjøper nok garantert dette... men, kan man lage baner selv? Takk Endret 10. april 2008 av Bone Lenke til kommentar
kdog Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Lasta ned demoen og den var grei den, ligna bare litt for mye på alle disse nettspilla. Fullførte medium banen med 329 knekte bein, noe som er litt ironisk siden et voksent menneske har rundt 200 bein i kroppen 329 benbrudd er vel mulig med flere brudd pr. ben. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Morsomt å se at RedLynx har fortsatt med dette spillet. Jeg spilte det selv for noen år siden, men det var utgave 1 og da var det i 2d, som nevnt over veldig likt Kickstart 1&2 fra C64 tiden (myyyye spilt!) Redlynx fremsto for meg på den tiden som en utvikler av spill til mobiltelefoner og slikt og jeg regna egentlig med at det ikke skulle komme så mye mer fra den kanten. Skal sjekke ut dette når jeg kommer hjem! PS: Husker jeg fant et slags "developer" kit med 1. utgaven, der du kunne lage egne baner. Det var 2 "baner" man hadde, en som viste teksturene (dekkene, steinene, tønner osv) mens den andre viste den fysiske banen (tegnet som en sammenhengende linje, hvor man tegnet inn hvordan banen var fysisk. Man la så sammen disse 2 banene som sjablonger(gjennomsiktig ark)og kunne kjøre banen du hadde lagd. Edit: Hvis du, som meg, liker fysikkspill så google "Walaber Trampoline" og "Ski Stunt Simulator". Små spill med mange timer moro! Endret 10. april 2008 av Rookie_NO Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Som en tidligere ivrig speller av elma så kjøpte jeg jo dette i dag.. Har NULL kontroll foreløpig. Men ser det har potensiale.^^ Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Jeg må bare si at RedLynx er finsk [...]Jeg spilte det selv for noen år siden, men det var utgave 1 og da var det i 2d[...] EDIT: Her er de (ny link som virker) http://www.123spill.no/cgi-bin/finn.cgi?s=trial Endret 10. april 2008 av Ashol Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Alt kontrolleres ved hjelp av piltastene, og i tillegg til å gi gass og bremse kan du lene deg forover eller bakover på motorsykkelen for å forandre vektbalansen. Spillet funker helt fint med gamepad.. EDIT: Her er de1http://www.miniclip.com/games/trials-construction-yard/en/ 2http://www.miniclip.com/games/trial-bike-pro/en/ 3http://www.miniclip.com/games/trials-mountain-heights/en/ Linkene dine funker ikke Endret 10. april 2008 av Scortech Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Om du liker dette spillet så test opensource spillet X-Moto ! Knallbra ! Enkel grafikk men veldig kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg