Gå til innhold

Home.no er nede - Mottar ingen e-mail!

2die4

Anbefalte innlegg

De har vært nede i utrolig lang tid nå. Hvorfor ordner de ikke ting? Jeg har home.no e-post konto i Outlook, og mottar ikke e-post så lenge de er nede. Viktig e-post vel å merke.

Endret av 2die4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Home.no er fortsatt nede :(

Jeg ringte domeneshop.no i dag og spurte om det var de som driver denne sida, men det var det ikke. Men det var en ansatt hos de som har det som hobby. Han som jeg snakket med på domeneshop skulle si fra til han som driver home.no. Så da vi får håpe det skjer noe.

Endret av Bork
Lenke til kommentar
Kommer ikke inn på home.no jeg, noen har som har det problemet?

Hæ? Hele denne tråden handler jo om at home.no er nede. I tillegg så har du skrevet tidligere i tråden, så spør du om noe slikt nå.

Les overskriften på tråden så får du svar på spørsmålet ditt.

Endret av 2die4
Lenke til kommentar
Hæ? Hele denne tråden handler jo om at home.no er nede. I tillegg så har du skrevet tidligere i tråden, så spør du om noe slikt nå.

Les overskriften på tråden så får du svar på spørsmålet ditt.

Jeg har hatt problemer i _1_ år med hjemmesiden dems. En venninne har ikke hatt problemer, noe jeg syns er merkelig. Min funker ikke, hennes gjør. (den er nede nå, men har funka ellers, enda min ikke har fungert i det hele tatt.)

Det jeg egentlig mente var om noen hadde hatt problemer like lenge som meg, dvs 1 år der home.no ikke har funka.

Lenke til kommentar

Har hatt kun problemer med det i det siste.

Men er litt merkelig at din webside ikke funket men noen andre sin gjorde det. Da må de i tilfelle ha noen sider på en server og noen andre på en annen. Enten det eller at det er noe feil i koden på websiden din.. Eller fikk du ikke engang kontakt med websiden din?

Lenke til kommentar
Det jeg egentlig mente var om noen hadde hatt problemer like lenge som meg, dvs 1 år der home.no ikke har funka.

Home.no har vel vært nede i snart 1 uke. Det du mener er vel ikke at home.no hovedsiden har vært nede i 1 år, men at du har hatt problemer med hjemmesiden din.

Endret av 2die4
Lenke til kommentar

Home.no har vel vært nede i snart 1 uke. Det du mener er vel ikke at home.no hovedsiden har vært nede i 1 år, men at du har hatt problemer med hjemmesiden din.

Hovedsiden gikk ned når home.no gikk ned, det har vel alltid vært en hovedside der, intill nå som den gikk ned?

Hmm, siden har i allefall funket veldig bra helt til den gikk ned for rundt noen uker siden, det virker som noen har hatt problemer ganske lenge, det kan jeg skjønne, for jeg har også hatt små problemer med siden, men ikke det store, har funnet ut av det ganske kjapt. Har nettside lagret der jeg og, som er nede nå... så jeg bestilte domene, epost og webhotell hos domeneshop.no.

Forhåpentligvis fungerer den siden :p

Lenke til kommentar
Hva er egentlig så lukrativt med home.no? Jeg tror det er den verste gratis-hosten jeg har vært borti. :) Så klart er det synd å miste data som eventuelt er lagret der, men putt for all del ikke viktige data på slike steder.

E.G.B. min venn, enkelt greit og billig, for de som ikke vil ha en piczo eller lignende - basert side. :p

Hadde sia mi, HEINE.TK på home.no`s server, veldig greit, så slipper du betale for web-hotell når du ikke trenger mer enn 20 mb. ;)

Lenke til kommentar

Snakket nettopp med han som driver home.no. Hardware'n hans hadde gått i stykker, så han jobba med å få det opp igjen å kjøre. Han kunne ikke love noe, men håpte på at servern skulle være oppe igjen innen en ukes tid.

Så da er det bare å krysse fingrene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...