Crazy619 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Bråker utrorlig, mye mer enn hva den gjorde før. I tillegg til at den bråker mye har det nå også oppstått en surre lyd..:S PC-en er av modellen HP Pavilion dv 5000. Blir to år i Mai måned. Hjelper det å rense den? Hvordan skal dette gjøres uten at det skader PC-en? Noen som har det samme problemet? Eller som vet hva som må gjøres? Er glad for alle inspill. På forhånd takk. Endret 9. april 2008 av Crazy619 Lenke til kommentar
zonko Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Om du ikke vil skru opp så fungerer det veldig bra med trykkluft på boks. Hold gjerne fast vifta med en nål etc. mens du blåser. Blås i både inntak og utkast. Det kan være at vifta begynner å synge på siste verset også, men prøv å rense først. Lenke til kommentar
Crazy619 Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Om du ikke vil skru opp så fungerer det veldig bra med trykkluft på boks. Hold gjerne fast vifta med en nål etc. mens du blåser. Blås i både inntak og utkast. Det kan være at vifta begynner å synge på siste verset også, men prøv å rense først. Det gjør ikke meg noe å åpne den, så lenge den ikke går til helvette.. Lenke til kommentar
OlaStandal Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hadde akkurat samme problemet med min Hp Pavillion Dv2000. Jeg leverte den inn til service og fekk ny cpu-vifte.. Har ikke bråket noe siden Lenke til kommentar
zonko Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Du får ut det meste med å blåse, ihvertfall min erfaring, prøv det om du ikke føler deg trygg på å skru. Lenke til kommentar
Crazy619 Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Hadde akkurat samme problemet med min Hp Pavillion Dv2000.Jeg leverte den inn til service og fekk ny cpu-vifte.. Har ikke bråket noe siden BTW, hvor lang tid tok denne servicen? Bruker dataen til skolearbeid etc.. så trenger den nesten hele tiden. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå