arne2002 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hadde samme problemet selv, at programmet på CD-en som fulgte med skjermen ikke fungerte fordi hw angivelig ikke støtter programmet. Imidlertid kan man laste ned Magictune Premium gratis fra Samsungs hjemmeside, og da fungerer det faktisk (XP-versjonen i det minste). http://www.samsung.com/us/consumer/learnin...p_download.html Egentlig holdt det for meg å kjøre Magiccolor fra OSD-menyen for å få et ok resultat, ren manuell kalibrering funket ikke altfor godt. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg måtte avinstallere MagicTune da jeg hadde Windows XP fordi den kom i konflikt med nVidia-kontrollpanelet. Jeg kunne med andre ord ikke konfigurere noe som helst grafikkmessig utover å stille oppløsning, oppdateringsfrekvens og fargedybde ved å høyreklikke og velge Egenskaper på skrivebordet i XP. Dette var dog til 226CW, men jeg vil tro konflikten mellom MagicTune og nVidia-kontrollpanelet nok er høyst reelt for andre brukere. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 for min del måtte jeg vente mange måneder for det fantes en magictune versjon som fungerte med xp. det er premium versjonene . man kan lure på hvor disse versjonnene kommer så lengge etter . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå