Aaberg Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ok, nå har jeg nettopp fått en ny LG KU990 i posten, såkalt viewty. Men uansett, problemet er; jeg har ladet den, og når jeg skrudde den på så kom det "USIM-låst". Nå har jeg vært å byttet simkort til såkalt 3g-versjon, men det hjelper framdeles ikke, det står det samme. Noen som har vært bort i det og har noen tips til hva som er feil? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Sikker på at denne telefonen ikke er operatørlåst ? Er den ikke det, kan det være en software feil.. Lenke til kommentar
Aaberg Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Det står "ikke operatør- eller tjenestelåst" på pakken :S Prøvd sende mail til amentio hvor jeg bestilte ifra, venter på svar. Ringte netcom, de viste ikke noe om det men antok jeg burde skifte simkort når mitt var 4 år gammelt. Har gjort det men virker ikke. Noen som vet? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det står "ikke operatør- eller tjenestelåst" på pakken :SDet gjelder i så fall kun esken, for telefonen din er i alle fall operatørlåst dersom den sier USIM-låst. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 jeg har akkurat samme problem, har du fått svar på mailen til amentio? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå