Serrikar Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 I det siste har pcn min vært utrolig ustabil. Det tar meg et par forsøk før den er oppe og går normalt. Når jeg slår den på og skal åpne et eller annet program fryser den totalt og eneste som hjelper er å restarte maskina.. Jeg tenkte da å formatere maskina og når jeg endelig hadde fått tak i meg xp cd så nekter maskina å slå seg på i d hele tatt(Den slår seg på men tastatur, mus og skjerm reagerer ikke, den normale bip lyden fra pcn kommer heller ikke når jeg slår den på.) det var da etter jeg hadde restarta bios (Var av en eller anna grunn passord der) og skulle sjekke temperatur forholdene. Og når jeg slår av strømforsyninga og slår den på igjen starter pcn automatisk.. :S Sist jeg fikk på pcn med skjerm osv, ga pcn fra seg nye helt irritable skriklyder og så var det noe med keyboard key blocked llrno, når jeg så fikk "ordna" det, kom det opp at windows/system/config/system32 fil llrno var skadet og måtte så få den reparert ved å bruke windows xp CD-en. Så jeg lurer på hva som kan være galt, om det kanskje hadde vært greiest å gå til innkjøp av noen nye deler (Evt nytt hovedkort; Socket A) Takk for all hjelp på forhånd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå