-iL- Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Er det noen i Norge som driver med dette? Isåfall hvor? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ikke akkurat utleie, men en ting du kan gjøre er jo å kjøpe spill for så å levere inn på EB games igjen Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Ikke akkurat utleie, men en ting du kan gjøre er jo å kjøpe spill for så å levere inn på EB games igjen hmm ja, takk for det, men ikke akkurat økonomisk.... Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 7 dager bytterett. Får pengene tilbake. Uetiskt, men fungerer Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 https://g-vip.com/index.php Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Er vel ingen som har begynt enda å leie ut spill til PS4, X720 eller Nintendo placenamehere (Nintendo skifter navn for ofte til å overhode gjette navnet på neste enhet). Så next-gen spill finner du ikke til leie. Men current-gen spill finner du for utleie på G-Vip som er nevnt ovenfor. Bruker dette selv og det er meget pålitelig og greit. Bruker ikke den siden til å bestille spill fra, for det blir de litt for dyr for, men bruker å leie spill derfra, prøve dem ut, for deretter å sende dem tilbake igjen. Liker jeg spillet bruker jeg en annen side til å bestille spillet fra. Somregel billigere og jeg vet hva jeg får og for jeg vet at jeg liker spillet. Er forøvrig en litt bedre måte enn retur måten for du kan ha spillet så lenge det måtte passe deg, får dog ikke noe nytt i posten før du leverer tilbake det gamle, eller betaler for å beholde det, men det er ikke noe press med å levere tilbake et spill du har lånt. Tror Saint's Row lå hjemme her hos meg i 7 månder før jeg retunrerte det, glemte helt av det Endret 9. april 2008 av Bear^ Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Er vel ingen som har begynt enda å leie ut spill til PS4, X720 eller Nintendo placenamehere (Nintendo skifter navn for ofte til å overhode gjette navnet på neste enhet). Så next-gen spill finner du ikke til leie. Sukk.. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Tror Saint's Row lå hjemme her hos meg i 7 månder før jeg retunrerte det, glemte helt av det 7 * 175 = 1 225 Ble et dyrt spill det der. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Derfor jeg ikke har glemt det siden. Normalt sett går jeg gjennom rundt 4 spill i månden, +-. Vel 44 kr for å prøve et spill er ikke så ille det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå