Gå til innhold

Utleie av next-gen spill?

-iL-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel ingen som har begynt enda å leie ut spill til PS4, X720 eller Nintendo placenamehere (Nintendo skifter navn for ofte til å overhode gjette navnet på neste enhet). Så next-gen spill finner du ikke til leie.

Men current-gen spill finner du for utleie på G-Vip som er nevnt ovenfor. Bruker dette selv og det er meget pålitelig og greit. Bruker ikke den siden til å bestille spill fra, for det blir de litt for dyr for, men bruker å leie spill derfra, prøve dem ut, for deretter å sende dem tilbake igjen. Liker jeg spillet bruker jeg en annen side til å bestille spillet fra. Somregel billigere og jeg vet hva jeg får og for jeg vet at jeg liker spillet.

Er forøvrig en litt bedre måte enn retur måten for du kan ha spillet så lenge det måtte passe deg, får dog ikke noe nytt i posten før du leverer tilbake det gamle, eller betaler for å beholde det, men det er ikke noe press med å levere tilbake et spill du har lånt. Tror Saint's Row lå hjemme her hos meg i 7 månder før jeg retunrerte det, glemte helt av det :p

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...