Gå til innhold

North America's Largest LAN Party... ooookaay.

Anbefalte innlegg

Hah! Skal ikke på TG selv, men må jo poengtere det allikevel. Ser man overskrifter som "North America's Largest ...", venter man ting dimensjonert for mastodonter. I Nord-Amerika (tenker da spesielt USA) skal jo visstnok alt være så stort.. vel ikke dette. Relativt sett.

Ikke mye å rope over. Hvis det stemmer som det står nedi tråden der et sted, at det til TG kommer 4300 personer, tilsvarer dette..

4 300 / 4 500 000 = 9,56e-4 = 0,0956% av Norges befolkning.

Skulle samme andel av befolkningen komme på LAN (det burde vel i dette tilfellet heller kalles GAN, general area network :wink: ) i Canada, blir det..

29 000 000 * 9,56e-4 = 27 724 personer.

Men på denne tilstelningen i Canada kommer bare

1 100 / 29 000 000 = 3,79e-5 = 0,00379% av deres befolkning.

Dette betyr at TG er

0,0956 / 0,00379 = 25,22 ganger større enn dette omtalte (navnløse?) fillelanet, sett i forhold til nasjonal befolkning.

Good job my dear compatriots! :woot:

OBS.. først da jeg skrev dette, trodde jeg det skulle være i USA, som nesten er ti ganger større enn Canada i populasjon, dette ville gjort TG rundt 250 ganger større, relativt sett, og alle andre tall ble selvsagt også endret tilsvarende i vår favør.. hvis man ser på store LAN som en prestisjesak. Hadde til og med skrevet en slutning. Denne får jeg vel ikke bruk for nå, men legger den med allikevel, siden jeg syntes den var så bra.. :wink:

Bottom line - Norge er mer likt USA enn dem selv på visse felter. :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja.. hva annet skal man ta seg til da? :lol:

Nå ja. Det var vel kanskje ikke det aller beste tidsfordriv historien har sett, men mitt forsvar må vel bli at noen også må ta seg av statistikken her inne.. :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...