TigerJack Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Er det noen her som har Telio mobil og har trøbbel for tiden? Problemet er at ingen kan ringe inn til telefonen, de får enten opptatt eller meldingen "Du har kommet til en nummer som ikke er i bruk". Det går fint å ringe ut, og å sende sms. Det går også an å motta sms, men jeg vet jo ikke om alle sms´er kommer fram. I tillegg er det enkelte som får til å ringe inn med sin mobil. Har vært i kontakt med Telio kundeservice, og de påstår at det er problemer med telenor sitt nett, og at de jobber med saken. Jeg tillater meg likevel å tvile, vi har en annen telefon i familien med telenor, og her er det ingen problemer overhodet. I tillegg er dekningen variabel. Noen som har samme problem? Lenke til kommentar
Lozip Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Telenor har store problemer i hele norge. Sikkert forsinkelser og varierende dekning som gjør at telefonen din ikke funker riktig. Jeg hadde ventet til Telenor prob. var fiksa, også tatt kontakt med telio om det fortsetter. Lenke til kommentar
TigerJack Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Telenor har store problemer i hele norge. Sikkert forsinkelser og varierende dekning som gjør at telefonen din ikke funker riktig. Jeg hadde ventet til Telenor prob. var fiksa, også tatt kontakt med telio om det fortsetter. Problemet er at dette problemet oppstod straks abonnementet ble tatt i bruk (mandag 7. april). Mens Telenors problemer visstnok startet i dag ved 14-tiden.... Vel, vi får avvente et par dager og se det an. Lenke til kommentar
Gojira Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 For meg så kan det kanskje høres ut som at ikke alt har gått iorden etter overføringen til Telio hos deg. Vet du om dette gjelder for både de som ringer med Telenor og Netcom?.. hvilken operatør kom du fra? Det er diverse databaser som skal oppdateres når nummer flyttes. Det kan skje krøll i forbindelse med den prosessen. Anbefaler at du tar kontakt med kundeservice om det vedvarer ja. - Gojira Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå