ftbllftbll Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg hadde tidligere Norton, men måtte avinstallere dette grunnet problemer med office. Jeg var veldig fornøyd med Norton, det holdt maskinen unna virus og det tok jevnlig et automatisk søk gjennom hele maskinen for å oppdage ting som måtte granskes. Men jeg trenger et nytt antivisrusprogram. Det må være gratis og jeg laster det vel ned fra nettet? Jeg har hørt av mcafee kan være bra? Eller kan dere anbefale noen andre? Isåfall er dert fint om programmet automatisk tar å søker gjennom maskinen slik som Norton gjorde. Legg gjerne til link, der jeg kan laste ned antivirusprogrammet Takk for svar Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 AVG antivirus er helt gratis, og funker fint. Pantera Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Ta en titt her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=776083 dette er en guide som uberninja har laget i samarbeid med en del brukere på disk.no Endret 9. april 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
treeHugger123 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Avast! 4.8 funker vedldig bra!! fjerner både virus og spyware... de kom med ny versjon for ikke så lenge siden... veldig enkelt og bra! Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 sånn, da tror jeg vi har fått med oss en del favoritter... Trådstarter kan gå inn på linken jeg ga, så får du bestemme selv Lenke til kommentar
magneman Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 PC Tools antivirus: http://www.pctools.com/free-antivirus/ Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Avast! er veldig bra. Er ikkje så lenge sidan eg fekk det, og det har hjelpt meg mykje... Men det virkar som det berre er ein prøveperiode på 60 dagar... Uansett kan det vere greitt å laste det ned. Kjekt å ha viss ditt andre AV-program ikkje "finn feilen"... Det har skjedd fleire gongar med meg, men med Avast! har det funka heilt fint. Dersom du etter ei stund skal kjøpe deg eit, er NOD32 eit veldig godt alternativ. Det vart kåra til årets beste AV-program i 2006 (veit rigtig nok ikkje korleis det er no) og har aldri hatt noko problem med det. Kostar ca 400-500 kr, men det er virkelig verdt pengane... Lenke til kommentar
treeHugger123 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Avast! er veldig bra. Er ikkje så lenge sidan eg fekk det, og det har hjelpt meg mykje... Men det virkar som det berre er ein prøveperiode på 60 dagar... Uansett kan det vere greitt å laste det ned. Kjekt å ha viss ditt andre AV-program ikkje "finn feilen"... Det har skjedd fleire gongar med meg, men med Avast! har det funka heilt fint. Du har sikkert lastet ned pro versjonen eller har du bare glemt å registrer deg!!! du trenger en serial key! dette får du ved å registrer deg på http://avast.com/eng/home-registration.php ( gratis versjon ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå