Zeph Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Heisann, har nokre plaslister på bilen som har sett sine betre dagar, varmeføner og dekorsprayting har eg prøvd, ingen av dei er permanent. Einaste eg kan tenke meg er ein form for lakk eller maling som påfører ny farge i staden for å få fram den eksisterande. Det er ein Primera P11, dei værste listene er innfelt i fangerene, så det kan bli ein utfordring om middelet eventuelt er veldig rennande. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Prøvd med å polere inn plastfornyer og bruke varmepistol da? Har hørt at det finnes plastspray på Biltema, som visstnok skal dekke over og bli der. Men om det fungerer, det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Brukte Autoglym-sak, for bruk på detaljer. Det gjekk fint nokre dagar så forsvant det. Varmepistolbehandlinga varte lengre, men vart dårlegare etter kvart. Eit produkt som framhever fargen ser eg ikkje at skal fungere, det vil forvinne med stunder og tider. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Tja, kommer vel an på hvordan grunningen er og hvor rent det er. Kan hende du skulle ha pusset ned hele listene også, for så ha lakkert dem. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Sånn ser det ut. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Uten at jeg har så forferdelig mye peiling, så tror jeg at jeg ville tatt av listene, pussa dem ned med fint sandpapir (P400), gått over med lynol, hatt på en primær, deretter lakkert de med noe plastholdig lakk og klarlakk utenpå der igjen. Så er spørsmålet om det er verdt det da. Har selv tenkt å gå over noe av plasten min med noe bumper-shine produkt og lurer på hvordan det blir. Det skal sies at mine er i litt bedre stand enn dine (no offence). Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Er det lett å få sånt av då? Det er vel limt godt fast, om dei er elastiske eller formfaste veit eg ikkje. Kan vel bli eit problem med at lakken sprekker når det skal på plass igjen. Er det eit alternativ å behandle dei mens dei står på fangaren? kan jo sjølvsagt ta den av, maskere godt og ta meg ut. Denne lynolen, er den veldig flytande? Med godt maskering og litt tid bør ein vel kunne klare det utan å ta av listene, noko som hadde gjort jobben mykje enklare. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Vel, ja, det er jo mulig, men jeg tror at så lenge du ikke får dekket over hele flaten rundt hele listen, er sjansen større for at lakken begynner å sprekke opp igjen, men om det tar 1 uker eller 1 år vet ikke jeg. Lynol er like flytende som .. brus/vann. Hvordan listene er festet på disse bilene, aner jeg faktisk ikke. Det kan godt være de er limt på, men de kan også være festet inn i fangeren med slike "klipsbolter" (i mangel på bedre ord). Lagde en illustrasjon. Hvis de er festet slik, er det sikkert mulig å komme til bak fangeren, men da må du igjen av med hele fangeren (sannsynligvis). Endret 12. april 2008 av Brød Lenke til kommentar
trra Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Bruk skokrem, denne f.eks : kiwi black leather dye eller en annen som er tyntflytende. - Gjør overflaten ren - Smør på, stryk det utover overflaten slik at fargen blir jevn. - Gå forsiktig over med varmepistol - Smør på en gang til. Her er en test av forskjellige måter å få plast fangere, lister osv sorte igjen : http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2493675 Endret 12. april 2008 av trra Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hva med Biltemas sorte vinyl? Den inneholder jo fargepigmenter, noe plastfornyere ofte ikke gjør Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Heier også på skofarge, her er en annen tråd med før og etter bilde: link Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Ikkje tvil om det umiddelbare resultatet, men det er jo ikkje noko som varer evig. Hadde mest lyst på ei litt meir permanent løysing, men eg skal prøve denne dye saken. Listene mine har ein litt anna konsistens enn dei som er demonstrert med i den tråden, men det vil vise seg. Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Vel hvis du leste på linkene så ser du at skofargen ikke har falmet overhodet på to måneder hvertfall.. Og ingenting varer evig, ellers hadde vel ikke listene falmet i utgangspunktet! Tipper fargen holder fint i ett års tid hvertfall, og sikkert lengre enn det. Hvis du ikke gidder og vedlikeholde listene dine en gang i året så får du nesten bare ha det så godt. Alternativet blir jo og lakkere listene. Endret 13. april 2008 av phax Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Vel, eg hadde håpt å få tips til noko som varer meir enn to veker då. Det er kjekkare å gjere det ein gang, enn fleire ganger i løpet av eitt år. Er vel lov å etterspørre andre metodar enn dei som er mest omtalt vel? Difor eg spør om dette, eg har ikkje prøvd skokremen, men skal gjere eit forsøk på det og sjå kor lenge det held så får eg vurdere det etterpå. Eg er meir interessert i eit resultat som varer i årevis enn eitt som varer nokre månader og tillegg falmer litt etterkvart, om det er for omfattande er det ikkje sikkert eg gidd ta meg bryet, men det må være lov å spørje. Difor er eg interessert i tips om korleis eg kan lakkere dei, kva utstyr og midler eg treng. Kunne tenkt meg å prøvd begge delar på eit mindre område for å få eit inntrykk av arbeidsomfanget og vurdere i etterkant. Endret 13. april 2008 av Zeph Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 er bare å gå til en male forretning å få de til å blande en boks med bil lakk. 3 strøk med den å et par lag med klarlakk så blir det bra Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Vel, eg hadde håpt å få tips til noko som varer meir enn to veker då. Det er kjekkare å gjere det ein gang, enn fleire ganger i løpet av eitt år. Er vel lov å etterspørre andre metodar enn dei som er mest omtalt vel? Difor eg spør om dette, eg har ikkje prøvd skokremen, men skal gjere eit forsøk på det og sjå kor lenge det held så får eg vurdere det etterpå. Eg er meir interessert i eit resultat som varer i årevis enn eitt som varer nokre månader og tillegg falmer litt etterkvart, om det er for omfattande er det ikkje sikkert eg gidd ta meg bryet, men det må være lov å spørje. Difor er eg interessert i tips om korleis eg kan lakkere dei, kva utstyr og midler eg treng. Kunne tenkt meg å prøvd begge delar på eit mindre område for å få eit inntrykk av arbeidsomfanget og vurdere i etterkant. Leser du i det hele tatt det vi skriver, og ser på linkene vi gir deg? Når fargen ikke har falmet overhodet på 30 dager ute i regnet, eller over 2 måneders vanlig bruk som i linken jeg postet så kan man vel trygt anslå at dette er noe som varer betrakelig lengre enn de to ukene du snakker om. Når det gjelder lakkering er det mye mer arbeid, men varer selvsagt "evig". Godt grunnarbeid er viktig skal du få et godt resultat. Grunning og pussing bør ikke slurves med.. Men dette finner du mange tråder om rundt omkring. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Les du kva eg skriv? Sitat: "Eg er meir interessert i eit resultat som varer i årevis enn eitt som varer nokre månader og tillegg falmer litt etterkvart" To veker, to månader eller eit halv år betyr ingenting, eg presiserer jo ganske klart at eg er ute etter alternativer som varer "evig". Eg er klar over at det er mykje arbeid, men har eg ikkje lov å spørje om det då? Om eg kan bruke 3 dagar på rad og få eit resultat som varer i 5 år er det meir interessant enn å gjere eit anna arbeid som tar to timar kvart år. Eg har lese trådane og der står det same som alle andre trådar eg har lese om dette emnet. At det finnes ein oppdatering etter ein månad er ikkje så vanleg, men eg er som sagt ikkje interessert i det lengre, eg veit kva eg kan gjere for å få eit sånt resultat. Eg er i tillegg interessert i alternativer som varer i årevis. Er det vanskeleg å forstå? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Når det kommer til bilpleie er ikke det enkle oftest det beste, Zeph Det eneste eneste du kan gjøre for å få listene tilbake i tilnærmet original stand, er å bytte de ut. Men selv da vil de falme etter få år. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 (endret) I dette tilfellet får eg inntrykk av at det enkle faktisk er det beste sidan skokrem og føner ikkje er store greiene. Lakkering derimot er ein stor jobb. Original stand er ikkje nødvendig, men så svarte som mogeleg. Ein kamerat smurte arcanol eller noko sånt på og det ser ut til å funke. Det er riktignok på ein Passat, og listene ser ut til å være meir mottakelege for å trekke til seg maling. Grunnen til at eg spør er jo fordi eg er ute etter andre sine erfaringar. Det er snakk om nokre striper plastikk, eg hadde håpt dei kunne behandlast på eit vis som gav langvarig resultat, men det ser ut til å bli vanskeleg. Har mest lyst å få dei i same farge som resten av bilen, men det er sikkert endå meir jobb igjen. Nye lister er dyrt, eg har ikkje tenkt å bruke tusenvis på dette, men har meir enn nok av tid til å jobbe med det. Endret 13. april 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Du kan jo oppsøke en skraphandler og se om du finner noen lister som er inntakte og i bedre stand. Billig billig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå