Gå til innhold

Call of duty 4 Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe,greit med litt tull men. ikke så mye at dere klarer å hisse oss opp, jeg syntes det er spesielt ja. men uansett skal dere klare å vise nok respekt for andre klaner at dere kan la vær å gjøre det. forøvrig vil jeg slippe å spille mot en såppass umoden klan som Pure n00bs.vi vil kun ha meldinger her om noen ønsker friendly matcher eller klan match mot oss ingen annen type meldinger.

Lenke til kommentar
hehe,greit med litt tull men. ikke så mye at dere klarer å hisse oss opp, jeg syntes det er spesielt ja. men uansett skal dere klare å vise nok respekt for andre klaner at dere kan la vær å gjøre det. forøvrig vil jeg slippe å spille mot en såppass umoden klan som Pure n00bs.vi vil kun ha meldinger her om noen ønsker friendly matcher eller klan match mot oss ingen annen type meldinger.

Sjønner ikke helt det med andre meldinger? Det at jeg sa at vi håpte dere møtte opp å at det ikke ble som forrige gang. Dere spiller mot 2 spiller mot to av våre første lags spillere. 2 fra andre laget. Dere vinner. Går inn på forum å skriver at dere slo oss. Vi har avtalt ny kamp, men du sletter meg fra vennelista å ikke møter opp. Det er JÆVLI profisjonelt.

Lenke til kommentar

Sjønner ikke helt det med andre meldinger? Det at jeg sa at vi håpte dere møtte opp å at det ikke ble som forrige gang. Dere spiller mot 2 spiller mot to av våre første lags spillere. 2 fra andre laget. Dere vinner. Går inn på forum å skriver at dere slo oss. Vi har avtalt ny kamp, men du sletter meg fra vennelista å ikke møter opp. Det er JÆVLI profisjonelt.

slettet deg ETTER DU og den "tøffe" klanene din kødder konstant. og nettet mitt forsvant igår. andre meldinger/poster som ikke har no med å utfordre oss til scrims kan SLETTES. vi møtte opp i går vi, men som sagt nettet mitt fra telenor forsvant da det har fått til vane å hoppe av og på helt random. synd du oppfører deg så useriøst,kanskje det hadde hjulpet å oppføre dere seriøst uansett klan tag eller hva det skulle være. INGEN ANDRE POSTS ENN UTFORDRINGER TIL KAMP KOMMER HIT.takk

Endret av Super-Camper
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...