TobiasG90 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hei, har et merkelig problem. Når jeg deaktiverer numpad, virker den som 8 = Arrow up, 6 = arrow right, etc. men når jeg aktivere numpad, virker den ikke lengre. Dette gjelder kun min user account, noen som har noen forslag hva det kan være? Lenke til kommentar
Lozip Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hei, har et merkelig problem. Når jeg deaktiverer numpad, virker den som 8 = Arrow up, 6 = arrow right, etc. men når jeg aktivere numpad, virker den ikke lengre. Dette gjelder kun min user account, noen som har noen forslag hva det kan være? Det er ganske vanlig at 8 = pil opp når numpad er deaktivert. Om den ikke fungerer i det heletatt når du slår den på (lampen lyser) vil jeg tippe at du har lagt inn feil språk på tastaturet. Sjekk språklinjen til venstre for klokken, skal stå NO. Kan også endres på kontrollpanelet. Lenke til kommentar
TobiasG Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Er ikke helt dum da, når numpad er aktivert er det bare i teorien av.. 110% knappene har 0 funsjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå