HFL Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg kjøpte Racing Evoluzione for ikke så altfor lenge siden. Når jeg kom til banen roundabout hang spillet, seg, stoppet helt opp på loadingen, før jeg fikk begynt å kjøre. Dette skjedde mange ganger. Jeg tenkte at det var noe feil med spillet, så jeg gikk å byttet det i et nytt, men neida, det hang seg på samme sted. Jeg tok med spillet til en kamerat og prøvde det der, og der virka det helt fint. Vel, da må det vel være xboxen da, tenkte jeg, så jeg tok den med tilbake til lefdal, og de fant en feil på den. Jeg fikk bytta den i en ny, og det så ut som om spillet virka helt fint, til jeg kom til banen "on the beach", der skjedde det akkurat det samme som skjedde på den andre banen, det hang seg i loadingen. Det går ikke ann å komme forbi banen, banen henger seg uansett. Har jeg bare vært uheldig og fått to xboxer med feil på, eller er det no annet?,, dette begyner å bli veldig irriterende, for når jeg bytta ut xboxen forrige gang, mista jeg 8 cder som jeg hadde lagt inn, og alle savene mine fra andre spill. Veldig kjipt, er det noen som kan hjelpe meg??? Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Du må gå inn på memory å slette save games'ene til RE. Det beste er hvis du har et memorycard. da er det mulig at du klarer å redde savegamet. Ellers må du begynne fra scratch igjen. For mer detaljert forklaring: Google.com Athelas Lenke til kommentar
HFL Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 takk for svar, skal prøve dette, men hva skal jeg søke på på google Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Eeh... Husker ikke helt, men tror det var "Racing Evoluzione" "problem", for så å oversette med babelfish, eller no... Athelas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå