Gå til innhold

Hvorfor er forumet så tregt ved bruk av Firefox?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en extention/tillegg man kan legge til dersom man driver med webdesign og slikt. Med mindre du manuelt har oppsøkt og lagt til Firebug vil du ikke ha denne extensionen. Men jeg tenkte det kanskje kunne være andre Firefox add-ons du har installert som kan gjøre Firefox tregt. Firebug var bare et eksempel. :)

Lenke til kommentar

Det eneste problemet jeg har med forumet er at det er trege reklame servere, av og til bare laster den og laster også står det jo nede hvilken side/domene jeg venter på. Og det er ikke diskusjon.no. Hvorfor ligges det ikke inn en form for prioritet når materiale lastes? Hvorfor laste menyen til venstre også vente to tusen år på reklamen for å så laste resten? Jeg bryr meg fint lite om reklamen?!

Lenke til kommentar
bruker selv firefox og syns ikke forumet er noe tregt.

 

Så er nok noe i din ende som gjør det.

 

Samme her, min FF loader bra.

 

For dere som sliter med Firefox i forumet, sjekk om dere har noen av de samme add-onsene.

 

Det eneste problemet jeg har med forumet er at det er trege reklame servere, av og til bare laster den og laster også står det jo nede hvilken side/domene jeg venter på. Og det er ikke diskusjon.no. Hvorfor ligges det ikke inn en form for prioritet når materiale lastes? Hvorfor laste menyen til venstre også vente to tusen år på reklamen for å så laste resten? Jeg bryr meg fint lite om reklamen?!

 

hmm...adblock plus? :)

 

 

Edit: 19:00

Greit...Etter mitt innlegg, så kom jeg hjem, og gjett hva som gikk treig i FF...Jo forumet...

Så jeg trekker tilbake at jeg ikke har noen problemer.

Skal snoke litt for å se om jeg finner en årsak.

Endret av Ravenous
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Jeg ser at dette er et gammelt tema. mn henger meg på forde.

 

Jeg merker store tregheter ved bruk av både FF og IE.

Hender ofte fortiden at vis jeg skal lese et innlegg så bruker den 2-3 min på å loade tråden.

Dette skjer med gjevne mellomrom, men flere ganger til dagen.

Bådde på jobb og hjemme har jeg problemene.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...