knutby Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hei, jeg fikk låne en gammel XBOX av en kollega som jeg skulle bruke til å spille dvder på. Men det fulgte ikke med noen strømkabel. Jeg har aldri eid en xbox selv så jeg vet ikke hva jeg trenger. Er det så enkelt som å putte i noe som passer i boksen og veggen, eller må man ha et adapter til den også. og isåfall, hvor skaffer jeg det? Kan legge til at boksen er tungt moddet om det skulle ha noe betydning. Men strømmen er vel den samme? Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Vanlig Xbox bruker samme kabel som playstation, playstation 2, og barbermaskinen min. Alle kablene fungerer like greit. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Ok, var litt usikker siden jeg mener å huske at en kompis som hadde xbox hadde et stort adapter på ledningen. Men jeg husker kanksje feil? Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg har mista min xbox kabel, og bruker den samme som jeg bruker på min ps2. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 360 har i alle fall en stor adapter.. vet riktignok ikke med den gamle, men stoler på flua her.. Lenke til kommentar
Gaboxx Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Du kan bruke nesten hvilken som helst strømkabel, tv'en sin, dvd-spilleren sin O.l Endret 9. april 2008 av Gaboxx Lenke til kommentar
Triplejack Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Men hva er den stpre klædden til da? Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Fekk tilsendt ein ny strømkabel frå Microsoft husker eg. Den hadde ein slik stor "Klædd". Den var der pga. ein eller anna feil på det som fulgte med orginalpakka, og den vart erstatta pga. brannfare om eg ikkje husker heilt feil. Til Loffelur : Gjeld den fyrste xboxen. Endret 9. april 2008 av Zepp2k7 Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Det er akkurat det som Zepp2k7 sier jeg mener. Er det innebygd adapter eller ikke? Men kanskje Zepp2k7 tenker på 360? jeg mener den gamle boxen. Lenke til kommentar
Triplejack Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Åja den gamle xboxen ja, uvane nå tildags, xbox blir 360 med engang. Hehe, begynte å lure på om man kunne bruke hvem som helst kabel til 360en, da kunne jeg ikke skjønne hvorfor jeg hadde en som hadde en stor klædd som veier like mye som min fremtige bil^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå