Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

AD 68280 Noen har stjålet skiltet på bilen min.

Dewil

Anbefalte innlegg

Jepp da.

Som topic sier har noen hvert så artig og stjålet skiltet til min grønne Audi 80. Reg nr er AD 68280 skiltet er av gammel type men mest sannsynlig vil det bli kopiert.

Bilen hører hjemme i Moss, på skredderåsen hvis noen er kjent i området der.

Tilbakemeldinger om observasjoner mottas med stor takk. På pm her, eller nærmeste politikammer.

At folk ikke skal kunne ha respekt for andres ting.

Endret av Dewil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare glem tanken med å få sett igjen skiltet. Fikk skiltet mitt stjålet i fjor. Bare lever en anmeldelse, og ca. 3 uker etter får du et brev om at saken er henlagt.

Politiet gidder ikke bruke ressurser på et stjålet skilt, og det er du som må ut med kostnaden for nye skilt.

Jeg fikk frastjålet bakskiltet som var en uke gammel. Jeg hadde video bevis av hele hendelsen med de involverte i, og bilen de kjørte. Du bestiller deg nytt skilt, og like etter kom en henleggelse i postkassen. Det er ihvertfall min erfaring.

Lenke til kommentar

har erfaringer fra tidligere innbrudd oxo :/ med samme utfall. men det er så jævlig artig om man faktisk kunne klare å ta noen på det. hadde jeg stått og sett på mens det ble stjålet hadde personen fått et "lite" problem å slite med en liten stund. Begynner å bli dritt lei

Lenke til kommentar

Du kan velge om du vil ha nye skilt med gammelt nummer, eller om du vil ha helt nytt regnr på bilen. Dersom du vil ha kopi av gamle skilter koster det 460 elns, dersom du tar ett som allerede er produsert og ligger klart i hylla, altså med nytt nr, koster det 260,-

Forutsetningen for å få nytt regnr på bilen er at skiltene er stjålet og at tyveriet er politianmeldt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...