hans_terje Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Jeg fikk nylig den berømte Red Ring of Death (RRoD) på min Xbox 360. Konsollen min ble produsert i September 2006. Jeg har allerede ringt support og gjort den klar for reprasjon. Er det noen som vet om de fikser Xbox'en eller sender de tilbake en ny siden den er så gammel (har hørt rykte om at de nyere versjonene ikke er så utsatt for denne typen feil)? Hadde vært ganske nice å fått tilbake en ny i og med at den har HDMI utgang. EDIT: Er det noen som vet hvor lang tid det tar å fikse den. Jeg ringte supporten i går (08.04.08). Bor i Bergen, har gjerne lyst å få den tilbake før GTA IV releasen... Endret 9. april 2008 av hans_terje Lenke til kommentar
QsQs Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg fikk nylig den berømte Red Ring of Death (RRoD) på min Xbox 360. Konsollen min ble produsert i September 2006. Jeg har allerede ringt support og gjort den klar for reprasjon. Er det noen som vet om de fikser Xbox'en eller sender de tilbake en ny siden den er så gammel (har hørt rykte om at de nyere versjonene ikke er så utsatt for denne typen feil)? Hadde vært ganske nice å fått tilbake en ny i og med at den har HDMI utgang. EDIT: Er det noen som vet hvor lang tid det tar å fikse den. Jeg ringte supporten i går (08.04.08). Bor i Bergen, har gjerne lyst å få den tilbake før GTA IV releasen... En kompis av meg fikk også samme problem for rundt 3 mnd siden. Han fikk en helt ny boks tilbake, men vet ikke om det samme vil skje med deg. Han gikk gjennom elkjøp med boksen (har hørt at det kan ta lengre tid en vanlig?) og fikk en leiemaskin mens den andre ble "reparert" av microsoft. Tok vel rundt 3 uker fra han sendte den til han mottok den nye, men har hørt om at noen ganger går det lengre/kortere tid. Så du burde egentlig bare krysse fingrene. Lenke til kommentar
Ruste Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det spørs hva som er feil med konsollen din, vis du har fått vanlig rrod så blir den mest sannsynlig bare reparert, men vis du har ødelagt dvd drevet så får du en helt ny konsoll, så du får krysse fingrene. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) slettet Endret 13. april 2008 av cossiemk1 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Sjekk i denne traden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=923741&hl= Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg har en 360 fra februar 06 men har ikke kvittering på den, har mistet den dessverre. hvis jeg får RROD kan jeg få gratis reperasjon på den da? eller må jeg ha kvittering har aldri skrudd den opp eller har ikke moddet den. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg har en 360 fra februar 06 men har ikke kvittering på den, har mistet den dessverre. hvis jeg får RROD kan jeg få gratis reperasjon på den da? eller må jeg ha kvittering har aldri skrudd den opp eller har ikke moddet den. Ved RROD får du gratis reprasjon innen 3 år etter kjøp, du behøver ikke kvittering med de kommer til å spørre etter serienumeret på boxen. Lenke til kommentar
Ruste Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg fikk tilbake min 360 bare en uke etter at jeg hadde levert den inn, strålende service. Men det var dessverre ikke en ny en da, men det går bra. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Dere som har fått ny maskin, har dere fått den nye typen maskin da? med falcon og 175 watt strømforskyning?? Hvis dere har fått den nye, fikk dere da med nytt power også? Lenke til kommentar
Shadow2007 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Til meg tok det 3 uker. Fikk tilbake samme maskin som jeg sendte. Men om han sender inn en uten HDMI utgang... Får han en ny med HDMI da?? Har noen fått det? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg fikk RROD i August i fjor, og ringte straks til Microsoft support. Alt jeg fikk var en boks. Ellers skjedde det ingenting. Jeg hadde fremdeles den ødelagte 360'n hjemme. Jeg levde på "towel-trick" helt til Februar i år, helt til den sluttet å funke helt. I dag ringte jeg igjen. Fikk til og med en svenske denne gangen - hurra. Siden jeg ikke hadde fått ny 360 i fjor, mente svensken at jeg burde få noe. Så fikk jeg valget mellom ny håndkontroller eller et spill. Jeg valgte spill - Gears Of War. Det hadde jeg tenkt å kjøpe likevel, så. Var ganske greit akkurat det. Litt smøring for å få kundene på gli har aldri skadet. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Til meg tok det 3 uker.Fikk tilbake samme maskin som jeg sendte. Men om han sender inn en uten HDMI utgang... Får han en ny med HDMI da?? Har noen fått det? Ja jeg fikk det men måte neste vente 6 uker fra jeg sendte den inn Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg fikk RROD i August i fjor, og ringte straks til Microsoft support. Alt jeg fikk var en boks. Ellers skjedde det ingenting. Jeg hadde fremdeles den ødelagte 360'n hjemme. Jeg levde på "towel-trick" helt til Februar i år, helt til den sluttet å funke helt. I dag ringte jeg igjen. Fikk til og med en svenske denne gangen - hurra. Siden jeg ikke hadde fått ny 360 i fjor, mente svensken at jeg burde få noe. Så fikk jeg valget mellom ny håndkontroller eller et spill. Jeg valgte spill - Gears Of War. Det hadde jeg tenkt å kjøpe likevel, så. Var ganske greit akkurat det. Litt smøring for å få kundene på gli har aldri skadet. Hehe, den boksen du fikk første gang, var boksen du skulle bruke for å sende inn xboxen din, så det er ikke så rart at du ikke fikk noe ny maskin, hvis du ikke sendte inn maskinen din Har du foresten fortsatt den defekte xboxen? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hehe, den boksen du fikk første gang, var boksen du skulle bruke for å sende inn xboxen din, så det er ikke så rart at du ikke fikk noe ny maskin, hvis du ikke sendte inn maskinen din Har du foresten fortsatt den defekte xboxen? Jeg forsto det sånn at jeg skulle vente på en mann som skulle komme. Ja, den har jeg enda. Lenke til kommentar
kontorstol1 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 hadde samme problemet selv. sendte den inn til rep. og så vidt jeg vet fikk jeg igjen en helt ny xbox, for tror ikke jeg har samme serial nå lenger. Ingen problmer etter "rep" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå