simenl0707 Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Da har jeg fått prøvd med litt online, men har fått flere problemer som jeg ikke klarer å løse! 1. jeg mister kontakten til nettet hvert kvarter og må logge inn og ut 2. Det går ikke an å surfe på internett på laptopen lenger, selv om den trådløse koblingen indikerer at jeg har tilgang til internett!! Det tar 10 min og laste inn en side! 3. Når jeg prøver å gå tilbake til slik nettverksoppsettet var før (dvs ikke dele nettet) så kommer jeg heller ikke inn på internett.... Må jeg manuelt endre IPadresse igjen? Trenger virkelig hjelp her, blir helt gæren av å ikke ha tilgang til internett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Høres ut som det er problmer med nettverket ditt hjemme hos deg, ICS har ikke en slik effekt. Nettverk er dessverre ikke min sterkeste side. Har du eller noen andre rotet med router-innstillingene? Det første du gjør er å se om det er kun din pc som har problemer, da trenger du å koble deg til med en annen pc med trådløst nettverkskort. Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Okey, da var jeg inne på XboxLive, meneeee... nå kommer jeg jo ikke inn på internett på laptopen lenger Tar jo 10 minutter og laste inn en side! hmm... noe jeg gjør feil, eller har jeg bare sinnsykt tregt internett? Forresten så har jeg noen smårpoblemer på XboxLive, mister kontakten til nettet et par ganger i timen, og må logge inn og ut... noen som vet hva problemet kan være? Kan være dårlig signal..når jeg er oppkoblet til xboxen og er på live så kan jeg fortsatt surfe helt fint på nett,uten venting og lang opplasting..og jeg er på live gjennom laptopen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå